رئیس انجمن تیر و کمان جانبازان و معلولین اعلام کرد:

درخشش کمانداران جانباز و معلول در مسابقات فدراسیون تیر و کمان/ آمادگی برای حضور در تورنمنت بین المللی چک

مجید کهتری، رئیس انجمن تیر و کمان جانبازان و معلولین از برگزاری سیزدهمین مرحله تمرینات تیم ملی، متصل به اعزام به تورنمنت بین المللی جمهوری چک خبر داد.

 به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران؛ مجید کهتری، رئیس انجمن تیر و کمان جانبازان و معلولین از برگزاری سیزدهمین مرحله تمرینات تیم ملی، متصل به اعزام به تورنمنت بین المللی جمهوری چک خبر داد.

وی گفت: اردوی سیزدهم تیم ملی در حالی آغاز می شود که با اتمام آن تیم ملی برای کسب یک سهمیه باقی مانده خود به تورنمنت جمهوری چک اعزا خواهد شد.

کهتری خاطر نشان کرد: در اردوی گذشته کمانداران تیم ملی در مسابقات اوپن فدراسیون تیر و کمان و همپای کمانداران غیر معلول شرکت کردند. این مسابقات با حضور 200 شرکت کننده برگزار شد و در بخش ریکرو آقایان غلامرضا رحیمی توانست به عنوان نخست دست یابد، هادی نوری در کامپوند چهارم شد و سمیه عباسپور نیز در کامپوند بانوان به فینال راه یافت و تنها با اختلاف یک امتیاز نشان نقره را از آن خود کرد و کهنسال نیز در ریکرو بانوان نهم شد.

وی گفت: حضور در این مسابقات به پیشنهاد سرمربی تیم ملی انجام شد و به جهت مشخص شدن ایرادات و نقاط ضعف کمانداران، بسیار حائز اهمیت بود. پس از این مسابقات عملکرد هر کماندار به صورت دقیق توسط کادر فنی به ثبت رسید و به صورت مجزا در خصوص ایرادات با آنها صحبت شد.

رئیس انجمن تیر و کمان افزود: در اردوی سیزدهم که متصل به اعزام نیز هست، تمرینات بدن سازی به کمترین میزان خود می رسد و بیشتر بر اصلاح تکنیک ها و همین طور هماهنگی های تیمی تمرکز داریم و بر اساس کلیات برنامه مشخص شده توسط کادر فنی حرکت می شود.

کهتری پیرامون شانس ایران برای کسب سهمیه از مسابقات چک گفت: هر سه نماینده ما در کامپوند بانوان شانس کسب مدال دارند اما تنها یک سهمیه از این ماده به ما تعلق خواهد گرفت. همانطور که پیش از این نیز گفتم، در مورد کلاس W1 هم یک شانس داریم و اگر در برنامه کلاس بندی مسابقات چک، کلاس پزشکی زهرا حسینی W1 شناسایی شود، وی می تواند با شرکت در مسابقات این ماده و کسب عنوان اول سهمیه بازی های پارالمپیک را بدست آورد. البته همه چیز در این خصوص منوط به برگزاری مسابقات است و باید دید در کلاس بندی چه تصمیمی گرفته می شود.

سیزدهمین مرحله تمرینات تیم ملی تیر و کمان به سرمربی گری آلگ نیکولاویچ از 6 تا 19 خرداد ماه در مجموعه ورزشی آروین شهر تهران برپاست و مونیکا سیمونز، سعید اصغری گنجی و جبرائیل عبادی به عنوان مربیان تیم ملی بر تمرینات کمانداران نظارت دارند.

ابراهیم رنجبر کیوج، مجید کاکوش، محدثه کهنسال، سیده زهرا حسینی (تهران)، غلامرضا رحیمی (خوزستان)، هادی نوری (اصفهان)، سمیه عباسپور، زهرا نعمتی (کرمان)، اصغر فتاحی فرادنبه (چهارمحال و بختیاری)، فرزانه عسگری ( آذربایجان شرقی) کمانداران دعوت شده به این تمرینات هستند و سرپرستی اردو نیز بر عهده مهسا محمد زاده است.

با پایان یافتن این اردو، تیم ملی تیر و کمان جانبازان و معلولین 22 خرداد ماه عازم تورنمنت بین المللی جمهوری چک خواهد شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.