مجلس نهم در خط پایان/1

زارعی: از مردم عذرخواهی می‌کنم/ به عرصه سپاه و دانشگاه بازمی‌گردم

نماینده تهران در مجلس نهم گفت: بنده از مردم به دلیل آنچه که نتوانستم طی 8 سال برای آن‌ها انجام دهم، عذرخواهی می‌کنم.

زارعی: عذرخواهی می‌کنم از مردم به دلیل کوتاهی در مجلس/ به عرصه سپاه و دانشگاه بازمی‌گردم"علی‌اصغر زارعی" نماینده تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در گفتگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، در واکنش به پایان فعالیت کاری خود در نهمین دوره مجلس گفت: امروز احساس خوبی دارم هرچند باور دارم بهتر از این می‌توانستیم در مجلس نهم عمل کنیم.

وی تصریح کرد: مجلس جایگاه بسیار رفیعی در زمینه قانونگذاری نظام جمهوری اسلامی ایران دارد و نماینده‌ای که به این عرصه وارد می‌شود باید تمام وقت خود را صرف آن کند.

زارعی باتاکید براینکه طی 8 سال حضورم در عرصه نمایندگی تنها به امور مجلس پرداختم، اظهار داشت: بنده در این مدت هیچ‌گونه کار جانبی مانند تدریس و یا حضور در پروژه‌‌ها نداشتم.

نماینده تهران در مجلس نهم ادامه داد: همیشه از حضور برخی نمایندگان در حوزه تدریس، فدراسیون‌ها، پروژه، هیئت مدیره شرکت‌ها و یا فعالیت پزشکی در کنار نمایندگی مجلس متعجب می شدم که چگونه می‌توانند در یک زمان به چندین کار برسند.

وی تاکید کرد: بنده از مردم به دلیل آنچه که نتوانستم طی 8 سال نمایندگی خود برای آن‌ها انجام دهم، عذرخواهی می‌کنم.

زارعی با اشاره به اینکه قبل از ورود به عرصه مجلس در سپاه و دانشگاه امام حسین (ع) مشغول بودم، خاطرنشان کرد: اگر دوستان اجازه دهند به مطالعات شخصی خود می‌پردازم در غیر اینصورت به کارهای قبلی خود بازمی‌گردم و با دوستان همکاری می‌کنم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۵ ۰۴ خرداد ۱۳۹۵
حالا برنگشتی هم طوری نیست - شما باید مگه تا آخر عمر سمت داشته باشین ...
آخرین اخبار