عاشوری: هدفم ماندن در خوزستان است

هافبک تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: هدفم ماندن در استقلال است اما مسئولان به فکر این تیم نیستند.

عاشوری:  هدفم ماندن در خوزستان استعلی اصغر عاشوری در گفتگو با خبرنگار  فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ؛ درباره پیوستن برخی از بازیکنان استقلال خوزستان به تیم های دیگر بیان کرد: تنها ویسی و فرناندو خسوس از تیم ما جدا شدند و رفتن دیگر بازیکنان گمانه زمانی رسانه ها است. مطمن باشید برای فصل آینده تیم قدرتمندی داریم و تمام تلاشمان را می کنیم تا با قدرت در لیگ شانزدهم حاضر شویم.

وی افزود: رفتار مسئولان باشگاه با بازیکنان به هیچ وجه درست نیست ، آن ها قول دادند پس از کسب سهمیه آسیا به تمامی بازیکنان خودرو بدهند که متاسفانه به قولشان عمل نکردند و این موضوع سبب می شود تا بازیکنان به راحتی از باشگاه جدا شوند. مسئولان می بایست خیلی زود تکلیف بازیکنان و سرمربیان را مشخص کنند تا آن ها بتوانند تصمیم گیری بهتری کنند تا با روحیه بالاتری در فصل آینده در لیگ برتر حاضر شوند.

عاشوری درباره سرمربی فصل آینده تیمشان اظهار کرد: از این موضوع اطلاعی ندارم و اخبار باشگاه را از رسانه ها دنبال می کنم ، مربی فصل آینده می بایست با تمام دلش به خوزستان بیاید و برای شادی مردم این استان تلاش کند.

هافبک تیم فوتبال استقلال خوزستان در پایان گفت: تمام هدفم ماندن در استقلال خوزستان است اما مسئولان به فکر این تیم نیستند و امیدوارم مشکلات باشگاه به کمک مدیران به زودی حل شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۵۹ ۰۵ خرداد ۱۳۹۵
مسئولین محترم استان خوزستان،لااقل دیگه این دلخوشی راازمردم این دیارنگیرید.لطفآواسه این جوانهاارزش قائل باشید و به قول و وعده ای هم داره بودی جامه عمل بپوشانید.باتشکر.
آخرین اخبار