اصفهان؛

ذوب آهن بهترین تیم ایران است

سرمربی تیم فوتبال العین امارات گفت: می‌دانیم که ذوب‌آهن در ایران بهترین بازی را انجام می‌دهد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،زلاتکو دالیچ در نشست خبری پیش از دیدار فردای تیمش مقابل ذوب‌آهن در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: چون بازی رفت ما مقابل ذوب آهن در امارات مساوی شده، این موضوع کار ما را برای صعود به مرحله بعد سخت کرده است.

سرمربی تیم فوتبال العین امارات اضافه کرد: سبک بازی ذوب‌آهن شبیه به ما است و فردا بازی سختی شاهد خواهیم بود چون همه تیم‌ها سعی می‌کنند جزو هشت تیم برتر آسیا باشند. هر تیمی که جزو 16 تیم آسیا باشد نمی‌تواند تیم کوچکی باشد و می‌دانیم که ذوب‌آهن در ایرانبهترین بازی را انجام می‌دهد.

دالیچ ادامه داد: تجربه خوبی از بازی در ایران دارم و سه بار با تیم‌های مختلف به ایران آمده‌ام؛ اولین بار با الهلال و 2 بار هم با العین. هیچ وقت در برابر تیم‌های ایرانی شکست نخورده‌ام و امیدوارم فردا هم همینطور باشد.

سرمربی کروات العین در مورد اینکه ذوب‌آهن نایب قهرمان آسیا شده و کارشناسان، تیم امسال را شبیه‌ترین تیم به ذوب‌آهنِ نایب‌قهرمان آسیا می‌دانند بیان داشت: همانطور که گفتم ذوب‌آهن را می‌شناسم. بازی این تیم مبتنی بر پاسکاری و بازی منسجم است و مبتنی بر هدایت توپ است که با علاقه من سازگاری دارد. اینکه ذوب‌آهن تجربه بازی در آسیا را دارد امتیاز مثبتی برای این تیم است.

دالیچ در مورد شرایط میزبانی ذوب‌آهن و شهر اصفهان افزود: همه چیز خوب بود. می‌دانم که اصفهان شهر زیبایی است ولی متأسفانه فرصت چندانی برای دیدن شهر نداشتم.

در پایان سرمربی تیم فوتبال العین در مورد دستمزد بالای بازیکنان تیمش نسبت به بازیکنان ذوب‌آهن اظهار داشت: باور دارم که حقوق و دستمزد نقش کلیدی در شیوه بازی تیم‌ها ندارد. به من مربوط نیست که چه تیمی چه مقدار پول به بازیکنان خود می‌دهد و چیزی که برایم مهم است موفقیت تیم خودم و راهیابی به مرحله بعدی است.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار