رستمی مطرح کرد:

جشنواره ایران جوان باغی برای گشوده شدن استعدادهای ایرانی است

معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت: با افتتاح جشنواره ایران جوان ،باغ استعدادهای ایرانی با تبدیل ایده های جوانان به فضای کسب و کار گشوده می شود.

جشنواره ایران جوان بابی برای گشوده شدن استعدادهای ایرانی است
به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمدرضا رستمی معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان در نخستین جشنواره ایران جوان که به مناسبت هفته جوان امروز(سه شنبه) برگزار شد، اظهار داشت: با افتتاح جشنواره ایران جوان، از این پس به مدت 6 ماه ، باغ استعدادهای جوانان ایرانی با تبدیل ایده های آن ها به فضای کسب و کار گشوده می شود.

وی تصریح کرد: افتتاح این جشنواره با 3 رویکرد مهم طراحی و پیش بینی شده است که یکی از این بخش ها راه اندازی یک استارت آپ است.

رستمی ادامه داد: جشنواره ایران جوان فرصتی است تا جوانان ایده های خود را در این مجموعه در میان بگذارند و کسب و کارهای جدیدی را تعریف و قابلیت های خود را آشکار کنند.

وی در خصوص بخش های این جشنواره افزود: جوانان پیمان نامه ای را در راستای یاری گرفتن و مشارکت هر چه فعال تر به منظور برطرف کردن دغدغه ها و معضلات خود با همکاری نهادها ، امضا می کنند که در حوزه هنری به عنوان حراج بزرگ هنر جوان نام گذاری شد.

رستمی ادامه داد: حراج بزرگ هنر، حرکتی اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی در بین جوانانی که به سمت هنر رفته اند را فراهم می کند، به گونه ای که با ایجاد اشتغال ، برای نخستین بار نمایشگاه چند رسانه ای را نیز تدارک دیده ایم.

وی افزود: در این نمایشگاه چند رسانه ای بدون اینکه شاهد هیچ گونه غرفه ای باشیم در واقع در فضای 3 بعدی ، آثار هنری ازجمله آثار تجسمی و آثار مفهومی تولید شده توسط جوانان به نمایش گذاشته می شود.

معاون ساماندهی امور جوانان گفت: همایش راه من نیز در پی تجربه موفق برگزاری سخنرانی های افراد تاثیر گذار در ایران و جهان و استقبال علاقه مندان، دانشجویان و صاحبان ایده طراحی شده است که در این فضا، تعدادی از افراد موفق و جوانان راز موفقیت خود را بازگو می کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار