ساری؛

اختصاص تسهیلات برای نوساری خانه های روستایی

4000 میلیارد تومان تسهیلات مسکن روستایی برای نوسازی خانه‌های قدیمی اختصاص یافت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری؛ رییس بنیاد مسکن کشور در افتتاحیه پروژه 132 واحدی مسکن مهر شهرستان آمل گفت: تاکنون در شهرهای زیر 25 هزار نفر 291 هزار واحد مسکن مهر از سوی بنیاد مسکن ساخته شده است.

علی تابش با تاکید براینکه از این تعداد 76 درصد دفترچه اقساط خود را دریافت کردند و در حال باز پس دادن تسهیلات هستند، افزود: میانگین واگذاری واحدهای مسکن مهر در مازندران از میانگین کشوری دو درصد بالاتر است.

تابش گفت: پرداخت 200 هزار فقره تسهیلات مسکن در بخش روستایی از سوی دولت تصویب شده است.

رئیس بنیاد مسکن کشور از افزایش 30 درصدی تسهیلات در سال جاری در بخش مسکن روستایی خبر داد و گفت: برای منازل فرسوده مناطق مرزی 80 هزار فقره تسهیلات 20 میلیون تومانی واگذار می‌شود.

وی با بیان اینکه تخصیص این تسهیلات مشروط به نوسازی خانه قدیمی است افزود : مجموعا 4 هزار میلیارد تومان تسهیلات مسکن روستایی در سال جاری پرداخت می‌شود.

تابش با اشاره به اینکه بنیاد مسکن به طور متوسط سالیانه 20 هزار مسکن مهر می‌سازد، در خصوص کپرنشین‌ها گفت: برای ساماندهی آنها نیز تسهیلات پرداخت می شود.

رئیس بنیاد مسکن کشور با تاکید براینکه کپرنشین‌ها بیشتر در مناطق کرمان و هرمزگان سکونت دارند و تماما تحت پوشش بنیاد مسکن قرار گرفته‌اند، گفت: تاکنون 27 هزار کپرنشین در کشور ساماندهی شده و دارای مسکن روستایی شدند.


انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.