ادعای واشینگتن فری بیکن: ایران برای گرفتن امتیازات بیشتر، آمریکا را تهدید می‌کند

کارشناسان آمریکایی مدعی شدند دولت اوباما برای کمک به ایران گام هایی فراتر از توافق برداشته است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ وبسایت واشینگتن فری بیکن در مطلبی نوشت: دولت اوباما برای کمک به ایران پا را فراتر از توافقنامه هسته ای گذاشته است. به گفته کارشناسان آمریکایی، دولت اوباما برای کمک به ایران نسبت به تعهدات خود در توافقنامه گام های بیشتری برداشته است. این کارشناسان هشدار دادند دولت اوباما به طور خطرناکی در جهت توسعه و پیشرفت ایران قدم برداشته است.

کارشناسان هسته‌ای کمیته بانکداری سنای آمریکا مدعی شدند اقدامات دولت اوباما در جهت تقویت اقتصاد ایران به هیچ وجه تحت توافق جامع هسته ای ضروری نیست؛ اما دولت اوباما برای بهبود روابط خود با جمهوری اسلامی این اقدامات را انجام می دهد.

این پایگاه خبری به نقل از منابع آگاه مدعی شد: ایران با تهدید آمریکا به عقب نشینی از توافق هسته ای سعی دارد تا امتیازات بیشتری از آمریکا بگیرد.

مارک دوبوویتز، رئیس اندیشکده موسوم به بنیاد دفاع از دموکراسی ها، با انتقاد از دولت اوباما ادعا کرد دولت به جای تلاش برای پایان دادن به اقدامات مخرب ایران، هم اکنون در جهت توسعه اقتصاد ایران می کوشد. او می گوید: «دولت اوباما از تعهدات خود در توافقنامه هسته ای پا را فراتر گذاشته است.»

در ادامه این مطلب آمده است: دولت اوباما بعد از نهایی شدن توافق، امتیازات بیشتری از جمله امتیاز آزمایش موشک های بالستیک و تسهیل دسترسی ایران به دلار آمریکا را نیز به این کشور داده است. تشویق بانک های اروپایی به آغاز تجارت با ایران از سوی جان کری نیز نمونه ای دیگر از اقدامات دولت آمریکا در چارچوب کمک به جمهوری اسلامی است. دوبوویتز مدعی شده است این اقدامات از سوی دولت آمریکا فراتر از تعهدات او در توافق است. 

عمری سرن، مدیر اجرایی پروژه اسرائیل نیز می گوید از دولت اوباما انتظار می رود تا امتیازات بیشتری به ایران بدهد. او افزود: «تعجبی ندارد که ایران، آمریکا را برای گرفتن امتیازات بیشتر تهدید کند. این امری اجتناب ناپذیر است.»


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۹ ۰۵ خرداد ۱۳۹۵
امتیا ز کو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۵ ۰۵ خرداد ۱۳۹۵
این حرفها بیخود نه این دولت آمریکا نه دولت بعدیشون ،نمیتونه به توافق عمل نکنه فقط میخوان دل اسرائیل رو بدست بیارن وگرنه اگر توافق را زیر پا بزارن درصد غنی سازی ایران خیلی بیشتر از اون چیزی که الان هست میره بالا بعدشم اینو خوب میدونن که دیگه ایران پای میز مذاکره نمیاد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۹ ۰۵ خرداد ۱۳۹۵
دنبال واقعیت باشیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۶ ۰۵ خرداد ۱۳۹۵
چه امتیازاتی...!!!

این حرف های احمقانه و مضحک هیچ ارزشی نداره ، سیاست مداران امریکایی شما هیچ غلطی نکردید

فقط با حقه بازی خواستید کارتون رو به پیش ببرید

اگه بتونید سیاست خارجی ما رو دور بزنید نمیتونید مردم آگاه رو دور بزنید

شما خیلی مردم ایران رو دست کم گرفتید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۷ ۰۵ خرداد ۱۳۹۵
حرف ها مفتی گفتند . بعد امریکا بداند اب اگر از سر ایران بگذرد دیگری چیزی برای ازدست دادن ندارد و انوقت خطرناک میشود لذا باید بداند باید تبعات بدهد در صورت ادامه این حقه بازی ها
آخرین اخبار