الاهرام: افزایش دمای کابین خلبان هواپیمای سقوط کرده مصر

روزنامه الاهرام اعلام کرد هواپیمای سقوط کرده مصر در یکی از پیامهای خود به برج مراقبت درباره افزایش دما در کابین خلبان هشدار داده بود.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، روزنامه الاهرام مصر روز گذشته گزارش داد هواپیمای سقوط کرده مصر از زمان برخاستن، 11 پیام برای برج مراقبت فرستاد که در یکی از آنها از افزایش دمای کابین خلبان سخن گفته بود.

این روزنامه در ادامه می افزاید: هواپیمای سقوط کرده مصر از زمان روشن کردن موتورهای خود در پاریس در ساعت 21:09 دقیقه به وقت گرینویچ در روز 18 مه (29 اردیبهشت) 11 پیام برای برج مراقبت فرستاده بود. این روزنامه در ادامه نوشت: خلبان این هواپیمای سقوط کرده مصر پیش از برخاستن اعلام کرده بود موارد فنی طبیعی است و هیچ گونه مشکلی وجود ندارد.

برخی منابع داخل کمیته تحقیقاتی مصر نیز روز سه شنبه اعلام کرده بودند هواپیمای ناپدید شده مصر پیش از برخاستن از پاریس، هیچ گونه مشکلی را مخابره نکرده بود.

طبق گزارش روزنامه مصری الاهرام، هواپیما هیچ گونه مشکلی را پیش از برخاستن از  فرودگاه شارل دوگل پاریس مخابره نکرده بود. این هواپیما همچنین 11 پیام از ساعت 21:09 به وقت گرینویچ ارسال کرده بود که در نخستین آنها از عملکرد طبیعی موتورها خبر داد.

این هواپیما در سومین پیام خود اعلام کرده بود درجه حرارت کابین خلبان در سمت کمک خلبان افزایش یافته است.

هواپیما سقوط کرده مصر روز پنج شنبه هفته گذشته با 66 سرنشین پس از برخاستن از فرودگاه شارل دوگل پاریس به مقصد قاهره از صفحه رادار محو شد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار