اختصاصی/

دزد اموال زائران امامزاده صالح(ع) دستگیر شد/ بیهوش کردن قربانیان شگرد متهم

پسر جوان که با شگرد بیهوشی دست به سرقت از زائران امامزاده صالح(ع) می‌زد، توسط پلیس شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش خبرنگار حوزه حوادث گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، ساعت 19:30 بیست و چهارم اردیبهشت ماموران کلانتری 101  تجریش در حال گشت زنی در محدوده امام زاده صالح (ع) بودند که به فردی سابقه دار به نام "آرمان.ک" 23 ساله مظنون شدند که با مشاهده مامورین اقدام به فرار کرد .

مامورین بلافاصله عملیات تعقیب و گریز را آغاز کردند که متهم به زیر پل تجریش متواری شده و برای فرار به داخل رودخانه رفت.

عوامل کلانتری با هماهنگی مرکز پیام کلانتری و درخواست نیروی کمکی و پس از اخطارهای مکرر  و شلیک چند تیر هوائی نهایتا بعد از حدودا 20 دقیقه تعقیب و گریز موفق شدند متهم را دستگیر کنند.

با توجه به شلوغی محل چند از شهروندان و زائران به ماموران مراجعه و بیان داشتند:متهم  در سال گذشته به وسیله قرص ما را بیهوش نموده و وجوه نقد مارا به سرقت برده است که پرونده آن در دادسرای ناحیه یک شمیران موجود می باشد و حتی حکم جلب و دستگیری وی را نیز مقام قضائی صادر نموده است.


سرهنگ عبدالوهاب حسنوند سرکلانتر یکم پلیس پایتخت درباره این خبر به باشگاه خبرنگاران جوان گفت: ماموران متهم را برای تحقیقات بیشتر  به کلانتری منتقل کرده و او را تحت بازجوئی های پلیسی قرار دادند که در خلال تحقیقات پلیسی مشخص شد وی با خوراندن غذای نذری مسموم اقدام به سرقت از زائران و شهروندان در محدوده امام زاده (ع) می کرده است .

سرکلانتر یکم پلیس پایتخت خاطر نشان کرد: پرونده متهم جهت تحقیقات بیشتر ، کشف سایر جرایم و سیر مراحل قانونی در اختیار کارآگاهان پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۲ ۲۳ خرداد ۱۳۹۵
چرادركشورماقانون اسلام درباره دزدا انجام نميشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟يعني قانون ميگه دست وپاي دزد بايدقطع بشه كه زياداهميت نميدن راجب اين قانون....من كاري باعربستان ندارم ولي اونجاطلا رو زمين باشه كسي جرات نداره بهش دست بزنه...حتي موقع اذان تمام مغازه هاي طلافروشي بازن...ولي متاسفانه توكشورما.!افسوس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۸ ۰۶ خرداد ۱۳۹۵
چه فایده فردا باز آزاد میشه همین آش و همین کاسه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۳ ۰۵ خرداد ۱۳۹۵
حتماً لازم داشته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۵ ۰۵ خرداد ۱۳۹۵
از زحمات جناب سرهنگ حسنوند و همکارنش تقدیر و تشکر میکنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۱ ۰۵ خرداد ۱۳۹۵
اعدام
آخرین اخبار