تخفیف محصولات لبنی در راه است

رئیس اتحادیه فروشندگان لبنیات سنتی گفت: با توجه به افزایش تقاضا و رقابت میان کارخانه ها در ماه رمضان، برخی محصولات لبنی با تخفیف به مصرف کنندگان ارائه خواهد شد.

علی رجبی رئیس اتحادیه فروشندگان لبنیات سنتی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به وضعیت بازار لبنیات در ماه مبارک رمضان اظهار داشت: قیمت انوع محصولات لبنی در ماه مبارک رمضان تغییر نخواهد کرد، ضمن اینکه با توجه به افزایش تقاضا و رقابت میان کارخانه ها برخی محصولات لبنی با تخفیفاتی ارائه خواهند شد.

وی افزود: برخی محصولات لبنی از جمله پنیر، ماست و شیر های مدت دار در این ماه با تخفیف ویژه به مصرف کنندگان عرضه می شود.

رجبی ادامه داد: یکسالی است که صنعت لبنیات به غیر از ایام ماه رمضان و محرم سال گذشته در رکود به سر می برد، هر چند که سایر صنوف نیز از این قضیه مستثنی نیستند اما امیدواریم که در ماه مبارک رمضان با افزایش مصرف رونق به بازار لبنیات بازگردد.

رئیس اتحادیه فروشندگان لبنیات سنتی با اشاره به قیمت انواع محصولات سنتی بیان کرد: هر کیلو شیر کم چرب 2 هزار و 400 تومان، شیر پرچرب 2 هزار و 500 تومان، پنیر 400 گرمی 4 هزار و 400 تومان، ماست یک لیتری 2 هزار و 500 تومان، خامه 100 گرمی هزار و 300 تومان، دوغ یک لیتری هزار و 900 تومان و کره 100 گرمی 2 هزار و 300 تومان به مصرف کنندگان عرضه می شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار