اصفهان؛

بهره برداری از طرح های روستایی در دهاقان

5 طرح روستایی با اعتبار 597 میلیون تومانی در شهرستان دهاقان به بهره برداری رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، بخشدار بخش مرکزی شهرستان دهاقان گفت: افتتاح پارک کودک در روستاهی دزج، همگین و قمبوان و ساختمان دهیاری در روستاهای قمیشلو و علی آباد جمبزه با هزینه‌ای بالغ بر 597 میلیون تومان به بهره برداری رسید.

محمد علی دهقانیافزود: دهیاری روستای قمیشلو با 205 متر مربع زیربنا و 147 میلیون تومان هزینه برای نیاز مردم و دهیار روستا احداث و به بهره‌برداری رسید.

وی با اشاره به افتتاح پارک کودک در روستای همگین افزود: پارک کودک همگین با 650 متر مربع مساحت، 700 میلیارد ریال هزینه را در بر داشت. پارک کودک روستای دزج با 2 هزار متر مربع مساحت هزینه‌ای بالغ بر یک میلیارد ریال به همراه داشت.

بخشدار بخش مرکزی شهرستان دهاقان تصریح کرد: روستای علی‌آباد جمبزه با هزار و 388 نفر جمعیت نیازمند احداث ساختمان دهیاری بود که زمینی به کمک خیرین روستا خریداری شد و ساختمانی به مساحت 380 مترمربع مساحت با هزینه‌ای بالغ بر 210 میلیون تومان از محل اعتبار دهیاری‌ها آماده بهره برداری شد.

دهقانی بیان کرد:پارک کودک روستای قمبوان با 400 متر مربع مساحت و 700 میلیارد ریال هزینه برای اولین بار در این روستا با 1715 نفر جمعیت، در راستای رفاه و رفع نیاز کودکان افتتاح شد.



انتهای پیام/م


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.