اهواز؛

کشف 3000 قطعه ماهی نزد صیادان متخلف

گشت و کنترل در رودخانه های استان افزایش یافت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، فرمانده یگان حفاظت محیط زیست خوزستان گفت:با توجه به اینکه معمولاً در این موقع از سال، صیادان با اخذ مجوز وارد رودخانه های استان می شوند و سودجویان و متخلفین صید غیرمجاز به دلیل شلوغی حضور صیادان،از این موقعیت سوءاستفاده می کنند و با روش های ممنوعه اقدام به صید با روشهای غیرمجاز از جمله استفاده از دستگاه الکترو شوکر می نمایند.

حسن آقا شیرمحمدی افزود: لذا برای کنترل وضعیت رودخانه های استان،گشت و کنترل در محدوده رودخانه های استان با توجه به ضرورت موجود و تقویت گشت و دفعات گشت زنی افزایش یافته است.

شیرمحمدی اظهار داشت:در این راستا نیروهای یگان اداره کل حفاظت محیط زیست خوزستان روز گذشته،اقدام به گشت زنی در رودخانه کارون از محدوده اهواز تا سه راهی دارخوین نموده که موفق گردیدند، 5 نفر متخلف که با استفاده از دستگاه الکترو شوکر اقدام به صید غیرمجاز نموده بودند،دستگیر نمایند.

وی بیان کرد: از این متخلفین 3000 قطعه ماهی،یک بوت قایق، دو دستگاه الکترو شوکر و یک دستگاه موتور برق کشف و ضبط گردید و متخلفین جهت پیگیری مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی گردیدند.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.