پای فساد به فوتبال رقیب ایران در راه جام جهانی باز شد

چوی کانگ هی سرمربی مطرح تیم فوتبال جونبوک موتورز کره جنوبی به پرداخت رشوه از سوی این تیم اعتراف کرد.

پای فساد به فوتبال رقیب ایران در راه جام جهانی باز شدبه گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بازجویان کره جنوبی دو داور پیشین رشته فوتبال را به دریافت رشوه و دخالت مستقیم در تغییر نتایج 5 بازی در لیگ کره جنوبی در سال 2013 متهم کردند. 

یکی از مسئولان لیگ فوتبال کره امروز اعلام کرد که این دو داور مبلغ 4200 دلار از یکی از مربیان تیم جونبوک دریافت کرده اند تا نتیجه 5 بازی را در فاصله ماه های مارس تا اکتبر 2013 تغییر دهند. 

تیم جونبوک موتورز که روز گذشته توانست به مرحله یک چهارم پایانی لیگ قهرمانان آسیا راه یابد، اعلام کرد که این مربی سرخود عمل کرده است و از کار نیز برکنار شده است. 

مقامات رسمی دفتر بازجویی ایالت بوسان با خودداری از اعلام نام بازی هایی که در این پرونده دخیل هستند، هیچ اظهار نظری مبنی بر در دست داشتن شواهد نکرد. 

چوی کانگ هی سرمربی تیم جونبوک موتورز روز گذشته اعلام کرد چنانچه اتهامات وارد شده به مربی پرداخت کننده رشوه به اثبات برسد، از سمت خود کناره گیری خواهد کرد. 

وی افزود: به عنوان سرمربی که هدایت تیم را بر عهده دارد، احساس مسئولیت می کنم و دست کم یک نفر باید مسئولیت این اتفاق ناخوشایند را بر عهده بگیرد.






انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار