گیلان؛

رونمایی از مجموعه شعر جدید اکبر اکسیر

هشتمین مجموعه شعر اکبر اکسیر شاعر طنزپرداز آستارایی رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گیلان؛ رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آستارا با اعلام این خبر گفت: مجموعه شعر فکاهی من هارا شورا هارا (من کجا شورا کجا) به عنوان هشتمین مجموعه شعر اکبر اکسیر شاعر طنزپرداز و برجسته آستارایی در محل سالن سینما دریای این شهرستان با حضور پرشور چهره های فرهنگی و هنری رونمایی شد.
ابوطالب جوان افزود: در مجموعه شعر من هارا شورا هارا  ١٢ قطعه شعر ترکی که اغلب آنها از دهه ٦٠ در میان مردم از استقبال خوبی برخوردار بوده، گردآوری شده و به صورت مجموعه به چاپ رسید.
وی خاطرنشان کرد: در این مجموعه، شعری با عنوان من هارا شورا هارا(من کجا شورا کجا) شرح حال مرد ساده دلی است که به تحریک دوستان منفعت طلب مسیر زندگی خود را گم می کند و همچنین اشعار جالبی با عناوین شله کش یک و دو وجود دارد که به مشکلات موجود در باب تجارت چمدانی می پردازد.
از اکبر اکسیر، شاعر طنزپرداز گیلانی تاکنون به ترتیب مجموعه شعرهای در سوگ سپیداران، بفرمایید بنشینید صندلی عزیز، زنبورهای عسل دیابت گرفته اند، پسته لال سکوت دندان شکن است، ملخ های حاصلخیز، مالاریا، ما کو تا اونا شیم و من هارا شورا هارا به چاپ رسیده است.
اکبر اکسیر متولد ١٣٣٢ و دبیر بازنشسته ادبیات فارسی است.



انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سعید ت
۱۵:۲۸ ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶
توصیفاتش عالی بودند. عالی
Iran (Islamic Republic of)
دمیرچی
۱۲:۱۱ ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶
سلام
ساق اولسون . « من هارا شورا هارا» چؤخ گؤزل شعردی.
یاشاسین بؤیوک شاعریمیز.
Iran (Islamic Republic of)
دمیرچی
۱۲:۱۰ ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶
سلام
ساق اولسون . « من هارا شورا هارا» چؤخ گؤزل شعردی.
یاشاسین بؤیوک شاعریمیز.