شیرازی: اولویت خرید نفت با مشتریان تهرانی است/ آکادمی بارسلونا در ایران تخلف مالی داشته است

رئیس هیئت فوتبال استان تهران گفت: با توجه به تجارب ناموفق قبلی در انتقال تیم ها، اولویت خرید نفت با مشتریان تهرانی است.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال وفوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ,حبیب‌الله شیرازی عضو هیت  ریسه در خصوص جلسه هیأت رئیسه سازمان لیگ گفت: اکثر مطالب را منصور قنبر زاده بازگو کردند وچند مورد که از قلم افتاده را برای شما خواهم گفت.

در ابتدا بحث آسیب‌شناسی لیگ پانزدهم را بررسی کردیم و بعد دباره  تقویم لیگ‌های دسته اول تا سوم مصوباتی داشتیم  همچنین تقویم لیگ‌های پایه نیز از سوی بهروان ارائه و به تصویب رسید.

وی ادامه گفت :‌در خصوص تبلیغات محیطی نیز قرار شد ساکت ارزیابی‌های مهم را انجام دهد تا هیأت رئیسه در این مورد ظرفیت‌های لازم را مورد بررسی قرار داده و تصمیم گیری کند.

شیرازی درباره اینکه گفته بود واگذاری نفت غیرقانونی است، اظهار داشت: واگذاری قانونی است و من در مورد شرایط آن صحبت کردم. این واگذاری باید به افرادی که واجد‌الشرایط هستند به بهترین شکل انجام شود. بحث من هم موضوع و انتقال نفت به شهرستان‌ها بود.

وی اضافه کرد: تجربه‌های قبل مثل پاس همدان از لیگ برتر به لیگ 1 وامسال  به لیگ 2 سقوط کرده تجربه تلخی بود و حتی یک زمانی می‌خواستند نفت را هم به اراک منتقل کنند و حتی یک زمان پیکان به قزوین رفت  وبه لیگ یک سقوط کرد و زمانی به تهران برگشت دو.باره لیگ برتر شد یا سایپا به همین شکل با انکه امتیازش برای تهران است در کرج بازی میکند , همه اینها تجاربی است که در طول یک دهه قبل وجود داشته است. 

 وی درادامه گفت:من نظر خودم را گفتم ودر زمان مدیرکلی نژادفلاح ,اداره کل ورزش  تهران نیز به هیأت فوتبال ابلاغ کرد که هر گونه انتقال تیم‌ها از تهران به شهرستان‌ها ممنوع است والان هم فکر کنم این موضوع در اختیار وزارت ورزش است اما معتقدم باید با توجه به تجربه ناموفق قبلی از این تجارب درس عبرت گرفت.

شیرازی گفت: طبق گفته های قنبرزاده افرادی که در تهران هستند برای خرید باشگاه نفت  اولویت دارند و با توجه به قدمتی 66ساله ای  که این تیم در تهران دارد نباید از این ظرفیت به سادگی گذشت و از سوی دیگر نباید به باشگاه باسابقه‌ای مثل نفت آسیب زد.

رئیس هیأت فوتبال تهران در خصوص اینکه سرنوشت آکادمی بارسلونا در تهران چه شد، هم خاطرنشان کرد : این یک دوره 5 روزه بود و آنطور که با رئیس آکادمی فوتبال ایران صحبت کردم گویا اینطور توافق شده بود که مربیانی از بارسا به طور رایگان به جامعه فوتبال سرویس بدهند اما آمدند و از هر خانواده 700 هزار تومان گرفتند که این خلاف بود.

وی اضافه کرد : ما اطلاع‌رسانی کردیم و این کلاس‌ها برگزار نشد و کسانی که این پول‌ها را گرفتند باید  پاسخگو باشند. در سایت‌مان اعلام کردیم که دیگر ثبت‌نام انجام نشود چون باید کلاس‌ها رایگان باشد. تا الان شکایتی نشده اما اگر کتبا شکایتی برسد حق مردم را پیگیری خواهیم کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.