عابدینی : احضار تاج به دادسرا، احضار کل فوتبال ایران بود/ ملوان استخوان فوتبال گیلان است

عضوهیئت رئیسه فدراسیون فوتبال گفت : حامی مالی باشگاه ها با احضار تاج به داد سرا، خودش را متهم کرد.

عابدینی : احضار تاج به دادسرا، احضار کل فوتبال ایران بود/ ملوان استخوان فوتبال گیلان استامیر عابدینی در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال وفوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره حضور کارلوس کی روش در تیم ملی اظهار کرد: به نظرم کی روش مربی و مدیر خوب و بزرگی برای تیم ملی فوتبال کشورمان است گرچه وی با تیم ملی به نتایج مطلوب و درخشان دست نیافت اما فرایند تاثیرگزاری را وارد فوتبال کشورمان کرد.

وی درادامه افزود: کی روش با حضورش در تیم ملی جوانگرایی را به تیم آورد واز بازیکنان جوان در تیم ملی بهره برد وهمین هم باعث موفقیت تیمش شد.

عابدینی گفت: به نظرم تجویز جوانگرایی به تیم یکی از موفق ترین اقدام کارلوس کی روش بود وامیدوارم وی در ادامه را ه نیز موفق باشد.
جوانگرایی عامل اصلی طراوت لیگ ماست.

عضوء هیئت ریئسه فدراسیون فوتبال باپرداختن به بحث لیگ عنوان کرد: شما می دانید که عامل اصلی جذابیت وطراوت لیگ امسال با سالهای گذشته استفاده از عامل جوانگرایی است همین عامل باعث شده که شاهد لیگ پویایی باشیم . اکنون بازیکن ما بیش از ده کیلومتر در زمین دوندگی می کند. و حتی حضور 5الی 6 بازیکن جوان لیگ را بانشاط تر کرده است.

وی با اشاره به تیم فوتبال استقلال خوزستان به عنوان قهرمان لیگ شانزدهم گفت: در این جای دارد به مسئولان استقلال خوزستان به دلیل قهرمان شدن درلیگ  پانزدهم تبریک بگویم این تیم با بازیکنان جوان خود و مربی با دانشی چون ویسی باعث شد به قهرمانی دست یابد. جوانگرایی ، تکنیک ، قدرت و دوندگی بیش از حد عوامل قهرمانی تیم بود.

حضور تاج در دادسرا به ضرر فوتبال است
عابدینی در ادامه با پرداختن به حضور تاج در دادسرا گفت: ما همیشه عادت کرده ایم زشتی ها را بزرگ وزیبایی ها را نبینیم. زشتی در فوتبال اگرچه به اندازه لکه ایی سیاه باشد بزرگ جلوه می دهیم واین خوب نیست.

عضوهیئت رئیسه فدارسیون فوتبال کشورمان اشاره کرد: این بی انصافی است که کمیسیون اصل 90 زشتی ها را بزرگ نمایی می کند . درواقع حضور تاج در دادسرا به ضرر کل فوتبال ایران است وما باید تقدم وتاخر را رعایت کنیم. درواقع حامیان مالی که از تاج شکایت کرده بودند. خودشان پروتکلی را امضاء کرده بودند. که با امضاء آن متهم و محکوم شدند.

وی ادامه داد: در واقع عده ای در قالب دلسوزان فوتبال حضور می یابند و جالب این جاست همیشه برگ برنده دست این افراد است به نظر من باید کمیسیون اصل 90 در چنین مسایلی ورود کند. و بررسی کنند چه اندازه قدرت دارند و قدرت این افراد از کجا سرچشمه می گیرد. مسئولان این شرکت  قرار بود طبق پروتکلی  علاوه بر پرداخت مبلغی به سازمان صدا و سیما، به باشگاه ها هم کمک کنند اما نتوانستند مطالبات خود را پرداخت کنند و حالا مدعی هستند.

با انتقال تیم ها مخالفم
عابدینی در خصوص اینکه ملوان به دسته پایین تر سقوط کرد و استانهای شمال کشور نماینده ای در لیگ برتر ندارند گفت: سقوط تیم ها امری اجتناب ناپذیر است و باید بپذیریم که ملوان سقوط کرده است و بررسی کنیم که علل وعوامل سقوط  چه  بوده است. به نظرم تغییرات باید از پایین به بالا انجام شود درحالی که ما تغییرات را بالعکس انجام می دهیم.

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال بیان کرد: من درواقع دلم به حال ملوان سوخت چراکه این تیم پوست نبود بلکه استخوان فوتبال ایران بود. البته من احترام زیادی برای هواداران و نام بزرگ داماش قائل هستم.

وی با پرداختن به خرید و واگذاری نفت تهران تصریح کرد: من با انتقال نفت مخالفم. در واقع انتقال تیم های تهرانی تجربه ناموفق و تلخی را به همراه داشته است.. صبا در تهران بهتر عمل کرد. اما در قم عملکرد چندان خوبی نداشته است.. سرنوشت پاس را دیدید. این تیم با سابقه قهرمانی در آسیا به همدان با سرنوشت شومی چون سقوط به لیگ دسته دوم شد. و دیگر به جایگاه خوب قدیمی خود نمی رسد.

عابدینی یادآورشد: امیدوارم که فوتبال کشورمان روز به روز روند روبه رشد خود را سپری کند و جایگاه خوب خود رابه دست آورد.

انتهای پیام /
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار