اهواز؛

آلونک تلخ

نمایش «آلونک تلخ» با موضوع پیشگیری از مصرف مواد مخدر در امیدیه اجرای عمومی ‌شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی امیدیه گفت: نمایش آلونک تلخ با موضوع پیشگیری از مصرف مواد مخدر در پلاتو اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی امیدیه اجرا شد.

مهدی درویش اظهار داشت: کار با موضوع مبارزه با مواد مخدر باید به صورت عملی اجرا شود  و کار فرهنگی در این خصوص نیازمند زمان و هزینه است.

وی با اشاره به نگاه ویژه فرماندار امیدیه در استفاده از پتانسیل بالای هنرمندان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در ایجاد و بستر سازی مناسب به منظور گسترش فعالیت های فرهنگی در پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر عنوان کرد: خوشبختانه با برگزاری جلسات منظم و کاربردی که با نظارت مستقیم فرماندار صورت می گیرد برنامه های مبارزه با مواد مخدر در سطح شهرستان تدوین شده که اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز در همین راستا اقدام  می‌کند.

درویش خاطر نشان کرد: اعتیاد یکی از معضل‌ها و آسیب‌های اجتماعی قرن حاضر  است که اجرای برنامه‌های فاقد خروجی تاثیری در مبارزه با آن نخواهد داشت.

وی  بیان داشت: یکی از شیوه‌های تهاجم فرهنگی دشمن در کشورهای مسلمان ترویج و عادی‌سازی استفاده و استعمال مواد مخدر در سطح جامعه است که بهترین برنامه برای مقابله با این کار انجام کارهای فرهنگی متناسب با سن و موقعیت افراد آن جامعه است.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار