راه اندازی خوابگاه جدید دخترانه/ 50 هزار ظرفیت خوابگاهی در برنامه ششم توسعه وزارت علوم

رییس سازمان امور دانشجویان وزارت علوم با اشاره به ایجاد 50 هزار ظرفیت خوابگاهی در طرح توسعه ششم وزارت علوم گفت: یک خوابگاه دخترانه به خوابگاه فعلی دانشگاه علم و صنعت اضافه می شود.

مجتبی صدیقی رییس سازمان امور دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در گفت و گو با خبرنگار حوزه دانشگاهی  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان،در خصوص خوابگاه های دانشگاه علم و صنعت اظهار داشت: دانشگاه علم و صنعت ایران ترکیبی از خوابگاه های رتبه خوب و ضعیف را با هم دارد و تقریباً همین وضعیت در دانشگاه های دیگر تهران هم وجود دارد.

وی در خصوص خوابگاه دختران دانشگاه علم و صنعت ایران عنوان کرد: برای اینکه مسئولان تمایل داشتند دختران در سایت دانشگاه مستقر شوند یک مقدار محدودیت  فضا برای دختران ایجاد شد.

صدیقی درباره افزایش تعداد خوابگاه های دختران بیان کرد: اکنون دانشگاه علم و صنعت ایران دارای یک خوابگاه دخترانه است که احتیاج است یک خوابگاه دیگر هم به این خوابگاه اضافه شود.

رییس سازمان امور دانشجویان وزارت علوم در خصوص افزایش واحدهای خوابگاهی در کل دانشگاه ها اذعان داشت: وزارت علوم یکسری خوابگاه های خیر ساز دارد که به زودی به نتیجه می رسند. به علاوه یکسری ساختمان هم قرار است در رهن صندوق رفاه دانشجویان قرار گیرد تا به عنوان خوابگاه در اختیار متقاضیان خوابگاه بگذاریم. 

وی یاد آور شد: امیدواریم بر اساس نیازها و کمکی که از طرف صندوق رفاه دانشجویان و خود دانشگاه ها صورت می گیرد بتوانیم ظرفیت خوابگاه ها را به طور تدریجی افزایش دهیم. همچنین وزارت علوم طرح کلی برای 50 هزار ظرفیت خوابگاهی در برنامه توسعه ششم خود دارد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار