نرخ ثابت ورودی تالارهای پذیرایی ظلم به واحدهای ممتاز است

رئیس اتحادیه تالارهای پذیرایی و تجهیز مجالس گفت: ورودی تمام تالار های پذیرایی یکسان و مشخص است و افراد در صورت وجود تخلف می توانند به اتحادیه گزارش دهند.

خسرو ابراهیمی نیا رئیس اتحادیه تالارهای پذیرایی و تجهیز مجالس در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص وضعیت تعیین ورودی برای تالارهای پذیرایی گفت: ورودی تمام تالارهای پذیرایی بدون در نظر گرفتن درجه آن ثابت است به طوری که هر تالار پذیرایی برای روزهای عادی هفته 200 هزار تومان و برای ایام آخر هفته 300 هزار تومان ورودی از متقاضیان دریافت می کنند.

وی در ادامه اظهارداشت: درصورتی که افراد با قیمت هایی مغایر این هزینه های اعلام شده مواجه شدند می توانند ضمن تماس با اتحادیه شکایت خود را اعلام کنند تا کمتر از 24 ساعت به این تخلف رسیدگی گردد.

ابراهیمی نیا ضمن بیان اینکه تفاوت قیمت تالارهای پذیرایی به دلیل ارائه خدمات مختلف از سوی واحدها بوجود می آید گفت: خدماتی که تالارهای پذیرایی به متقاضیان ارائه می دهند کارهای هنرمندانه ای است که بنا به درخواست آن ها صورت می گیرد لذا تالارها قیمت برآورد شده خود را به اتحادیه ارائه می کنند تا ضمن بررسی از جانب کمسیون مستقر در اتحادیه قیمت پیشنهادی به صورت نهایی تأیید شود.

وی همچنین تصریح کرد: تالارها اجازه ارائه خدمات فیلم برداری و عکاسی را ندارند و افراد تنها با ارائه کارت اتحادیه عکاسان و فیلم برداران مجوز حضور در تالار را پیدا می کنند.

ابراهیمی نیا در پایان با اشاره به اینکه ثابت بودن نرخ ورودی تالارهای پذیرایی ممتاز را ظلم به این واحدها می دانیم اذعان داشت: اتحادیه تالارهای پذیرایی و تجهیز مجالس به صورت آنلاین در خدمت مشتریان هستند تا به کوچکترین شکایات در کمتر از 24 ساعت رسیدگی کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار