ذوالفقار نسب: شرایط اقتصادی نامطلوب مهم ترین عامل سقوط تیم ها به لیگ یک بود

کارشناس فوتبال کشورمان به تشریح علل اصلی سقوط سه تیم انتهای جدول به لیگ دسته اول پرداخت.

بیژن ذوالفقار نسب در گفت وگو با خبرنگار حوزه فوتبال وفوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد:در لیگ پانزدهم شاهد اتفاقات عجیب و غریبی بودیم حساسیت مسابقات خیلی بالا بود تا هفته پایانی چهار یا پنج تیم در معرض سقوط قرار داشتند، مشخص نبود چه تیم هایی به لیگ دسته اول خواهند رفت.
 
وی درباره سقوط استقلال اهواز به لیگ دسته اول گفت:به طور کلی تیم استقلال اهوازبه لحاظ بازیکنانی که در این فصل داشتند آنچنان که باید در نتیجه گیری موفق عمل نکردند. و به دلیل مشکلات فراوانی که در بحث مالی داشتند نتوانستند در نیم فصل بازیکنان خوبی را جذب کنند، تنها تیمی بودند که هنوز لیگ به پایان نرسیده بود سقوطشان به دسته اول قطعی شده بود .
 
کارشناس فوتبال کشورمان ادامه داد: تیم راه آهن امکانات آنها در حد قابل قبولی بوده است اما این تیم شرایط اقتصادی مطلوبی در لیگ برتر نداشت .
 
وی بااشاره به مدیریت باشگاه راه آهن عنوان کرد: مدیریت تیم راه آهن توانایی اداره تیم را نداشته و در جذب ساماندهی کادر اجرایی فنی و بازیکنان موفق ظاهر نشده است.
 
ذوالفقار نسب در پایان درباره سقوط ملوان به لیگ پایین تر یاد آور شد:  

بازیکنان تیم ملوان پتانسیل بالایی داشتند و تعویض مداوم کادر فنی و شرایط نامطلوب مالی در رقم خوردن این نتیجه بی تاثیر نبوده است .

این تیم تا هفته پایانی شانس این را داشتند که خودشان را در لیگ برتر نگه دارند. اما در برابر سیاه جامگان در ورزشگاه ثامن با گلی که در دقایق پایانی بازی دریافت کرد، بازنده این دیدار حیاتی شد و به دسته پایین تر سقوط کرد. حیف شد این باشگاه سنتی با آن هواداران پر شور خود در لیگ نماند.
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار