تمجید "سوسن پرور" از زبان ویژه اراکی‌ها در «خندوانه» + فیلم

تجمیعی از ورزشکاران، صداپیشه و هنرمندان در خندوانه از رویدادهایی قسمتی دیگر از این برنامه بودند.

زبان ویژه اراکی ها در خندوانه سر و صدا به پا کرد/ یا خندوانه را ترکاند

به گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ «خندوانه» شب چهارشنبه مثل برخی از قسمت هایی که تنها به برگزاری مسابقه اختصاص دارد، بیش تر از حرف عمل در آن بود.

این بار سوسن پرور، آزاده معیدی فرد(صداپیشه عروسک هایی مثل چرا)، مونا خواجه کَلایی و فرنوش شیخی که هر دو از والیبالیست های کشورمان اند در دو گروه دونفره با هم به رقابت پرداختند.

طی این مسابقات شیخی با پرور و آن دو نیز باهم در یک گروه قرار گرفتند و برنامه را شرع کردند.

بازی لب خوانی، حدس کلمات با پانتومیم و نقاشی، مصرع یابی یک شعر، داستان سازی با چند کلمه  و حدس شغل ها به صورت بیست سوالی از مواردی بودند که در حین رقابت اجرا شدند.

در بخشی از برنامه جوان از سوسن پرور خواست تا اراکی صحبت کند و پرور هم پس از کمی اظهار فضل بیان کرد: لهجه ما تنها یک لحن نیست بلکه ما معتقدیم که لهجه نداریم بلکه یک زبان ویژه داریم.

بعداز این صحبتها و برگزاری مرحله آخر مسابقه گروه خواجه کلایی و معیدی فرد برنده مسابقه شدند و در آخر با آرزوی سلامتی، بهبود مالی و قهرمانی تیم والیبال خانم ها این قسمت از «خندوانه» را به پایان رساندند.


شاد باشید




گزارش از فاطمه شهدوست


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Germany
ناشناس
۱۴:۰۰ ۲۱ خرداد ۱۳۹۵
من شانس این را داشتم که ایشون را از نزدیک ببینم.خانم پروریک انسان واقعی و یک هنرمند کامل هستند......هربارایشون رو میبینم از این همه پاکی و انسانیت ایشون متحیر میشم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۴ ۰۶ خرداد ۱۳۹۵
زنده باد همه اراکی ها، ممنون از خانم پرور بازیگر درجه یک پرچم اراک و بابا نگه داشتی خانم
آخرین اخبار