تمایل نداشتن دانشگاه علمی کاربردی به جذب دانشجو در مقطع ارشد

رییس دانشگاه علمی کاربردی گفت: این دانشگاه مهارت محور و علاقه مند تربیت افراد کار آفرین است و هیچ گونه تمایلی برای جذب دانشجویان در مقطع ارشد ندارد.

محمد اخباری رییس دانشگاه علمي کاربردی در گفت و گو باخبرنگار حوزه دانشگاهی  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان،با اشاره به اساسنامه این دانشگاه اظهار داشت: دانشگاه علمی کاربردی وظیفه اش تربیت نیروی انسانی تکنسین و کارشناس مهارتی در بخش های دولتی و خصوصی است و با آموزش دانشجویان سبب بالندگی و ارتقای شغلی و مهارتی افراد می‌شود.

وی ادامه داد: در همه دنیا افراد تکنسین و کارشناس روی به مشاغل کاربردی و مهارتی می آورند و این مسئله در دانشگاه علمی کاربردی استثنا نیست و برای پیشرفت جامعه و کار آفرینی در همه زمینه ها این دانشگاه اقدام به جذب دانشجو کرده است.

رییس دانشگاه علمی کاربردی در خصوص پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد در این دانشگاه گفت: دانشگاه علمی کاربردی پروژه محور است و جذب دانشجو در مقطع ارشد مغایر با شعار این دانشگاه در جهت برطرف کردن نیازهای روز بازار کار و کار آفرینی است.

اخباری تاکید کرد اگر ما در مقطع ارشد دانشجو جذب کنیم باید به صورت پروژه ای محور این کار صورت بگیرد و هرکدام از دانشجویان در شرکت های فناورانه و حرفه ای در جهت رفع مشکلات شان پایان نامه های خود را تنظیم کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار