از لغو جلسه کنار کانکس تا تمرین کبدی و لباس مشکی کی روش

چهارمین جلسه اردوی تیم ملی فوتبال برای حضور در دیدار تدارکاتی با مقد‌ونیه امروز برگزار شد.

تمرین تیم ملیبه گزارش خبرنگار حوزه فوتبال وفوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در حالی که تمرین امروز تیم ملی فوتبال از ساعت 10:15 آغاز شد که سردار آزمون، کریم انصاری‌فرد و ملی پوشان تیم‌های ذوب آهن، استقلال و تراکتور همچنان در تمرینات شرکت ندارند.

**برخلاف روز گذشته پس از ورود ملی پوشان، کی‌روش و پیرو‌انی در کنار کا‌نکس زمین جلسه‌ای را برگزار نکردند و مستقیم به داخل زمین آمدند.

**او‌سیانو کر‌وز و مار‌کار آقا‌جانیان جلسه‌ای را برگزار کردند و بازیکنان پس از چند دقیقه کارهای بدنی به سه گروه تقسیم شده و‌به بازی آقا وسط پرداختند. در‌این بین کری چند باز‌یکن با ر‌ضائیان در‌نوع خود جالب توجه بود. علیرضا بیرانوند به شوخی با این باز‌یکن پرداخت و به وی لگد زد.

**پس از اینکه طارمی در‌ ارسال پاس دچار اشتباه شد ر‌ضائیان به وی به شوخی گفت اروپا (منظورش این بود باز‌یکنی که نمی‌تواند یک پاس درست بدهد فعلا به در اروپا نمی‌خورد.)
دروازه بان‌های تیم ملی زیر نظر د‌ن گاسپا‌ر تمرینات اختصاصی انجام می‌دهند. 

**با دستور کادر فنی بازیکنان به چند گروه تقسیم شده و بازی شبیه به کبدی انجام دادند.

**رحیم ز‌هیوی و و‌ریا غفور‌ی به دلیل آسیب دیدگی به تمرینات اختصاصی زیر نظر دکتر دیه‌گو پرداختند که با آغاز فوتبال درون تیمی تیموریان هم به جمع آنها اضافه شد.

**به دلیل برگزاری تمرین تیم ملی در روز5شنبه خبرنگاران و‌عکاسان زیادی در تمرین حضور نداشتند.

**پرواز چند هلی کوپتر فضای تمرین تیم ملی را تحت تاثیر قرار داده بود.

**علی نظر‌محمدی سر‌مربی و کاپیتان اسبق د‌اماش گیلان، مهدی حسینی نسب مربی سابق راه آهن در تمرین امروز حضور داشتند. 

**نمایندگان شرکتهای پیراهن تیم ملی با حضور در تمرین امروز حدود240 دست لباس قرمز و سفید به کادر فنی تیم ، افشین پیر‌وانی تحویل دادند. پرچم ایران در لباسهای جدید پررنگتر است.


**چندتن ازکار‌کنان پژوهشگاه نفت از تمرین امروز دیدن کردند.

**کارلوس کی‌روش با پوشیدن تی‌شر‌ت مشکی و کلاه آبی با جدیت تمام تمرینات را زیر نظر داشت.

**بازیکنان در ادامه به دو گروه با کاور‌های آبی و قرمز تقسیم شدند و به انجام فوتبال درون تیمی پرداختند. در تیم قرمز بازیکنان اصلی تیم ملی شامل،علیرضا بیرانوند، مرتضی پور‌علی جنگی، پژمان منتظری، احسان حاج صفی، رامین ر‌ضائیان، سعید عزت‌الهی، کمال الد‌ین ‌کامیابی نیا، علیرضا جها‌نبخش وحید‌امیری و‌مهدی طارمی و‌برای تیم آبی علیرضا‌حقیقی،سید جلال حسینی،محمد‌طیبی، دا‌نیال ما‌هینی، سیامک ‌کوروشی، مهدی ترابی، داریوش شجا‌عیان، مسعود شجاعی، عزت‌اله پور‌قاز و میلاد محمدی به میدان رفتند.

**در نیمه اول فوتبال درون تیمی اشکان دژ‌اگه با پوشیدن ‌کاور سفید در نقش آزاد به دو تیم کمک می‌کرد که در نیمه دوم این امر به مسعود شجاعی واگذار شد.
البته در نیمه دوم فوتبال درون تیمی مدافعان دو تیم تغییر کردند و محمد طیبی، سید‌جلال حسینی در تیم قرمز جانشین پژمان منتظری و مرتضی پور علی گنجی شدند.

**در اواخر بازی دا‌نیال ما‌هینی دچار آسیب دیدگی جزئی شد که به بلافاصله آند‌و تیموریان جایگزین وی گردید.

**این بازی درنهایت با برتری تیم قرمز به پایان رسید.

**دلیل حضور عوامل فوتبال 120 تهیه گزارش از ملی پوشان برای فینال لیگ قهرمانان اروپا است.

**تمرین امروز تیم ملی پس از سرد کردن بازیکنان راس ساعت11:45 به پایان رسید آندر‌انیک تیموریان پس از پایان تمرین روی پای خود یخ گذاشت.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.