هنوز «من» در برنامه اکران پاییز است

با توجه به شرایط موجود اکران، ارزیابی ما این است که همزمان با باز شدن دانشگاه‌ها و حضور دانشجویان این فیلم را اوایل پاییز اکران کنیم.

سعید خانی پخش کننده و تهیه کننده سینما در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص آخرین وضعیت اکران فیلم «من» گفت: با توجه به شرایط موجود اکران، ارزیابی ما این است که همزمان با باز شدن دانشگاه‌ها و حضور دانشجویان این فیلم را اوایل پاییز اکران کنیم.

وی پیش بینی خود را در خصوص استقبال مخاطب از این فیلم بیان کرد: اگر من به عنوان یکی از تهیه کنندگان فیلم که کار پخش آثار سینمایی را نیز به عهده دارم بتوانم به بهترین شکل فیلم را معرفی کنم و زمان اکران آن به خوبی برای مخاطبان اطلاع رسانی شود، اتفاق مثبتی در جلب مخاطب خواهد افتاد.

وی افزود: هر فیلمی مخاطبان خاص خودش را دارد و فیلم‌هایی مانند «من»، و «اژدها وارد می‌شود» از این قاعده مستثنی نیستند چه بسا مخاطبان این نمونه آثار حتی خاص‌تر نیز خواهند بود پس همانطور که گفتم مهمترین وظیفه ما اطلاع رسانی است. با توجه به نبود لیلا حاتمی طی یکسال گذشته روی پرده سینماها، کیفیت بالای بازی بازیگران، گروه حرفه‌ای و معمایی، تعلیقی بودن محتوای «من» و خاص بودن این ژانر در سینمای ایران که اگر همه این موضوعات به خوبی انجام شود، شاهد استقبال خوب مخاطب خواهیم بود.

گفتنی است؛ فیلم «من» به کارگردانی سهیل بیرقی و تهیه کنندگی مشترک سعید سعدی و سعید خانی در بخش نگاه نو سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر حضور داشت.

در این فیلم بازیگرانی چون لیلا حاتمی، امیرجدیدی، بهنوش بختیاری، علی استادی، علی منصور، سعید عطاییان، احمد غفوری، داودبخش خانی، داود مرتضوی، مرتضی آفاحسینی و مانی حقیقی نقش آفرینی می‌‎کنند.

در خلاصه داستان این فیلم آمده:ِ «ما رو نرقصون آذر!»




انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار