اهواز؛

مرغ منجمد ماه رمضان تامین شده است

مدیرکل شرکت پشتیبانی امور دام خوزستان گفت: مرغ منجمد به میزان فراوان در 3 سردخانه این شرکت به منظور تامین نیاز مردم در ماه مبارک رمضان ذخیره‌سازی و تامین شده است و هیچ مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، هادی سلامات ، اظهار کرد: در سال گذشته با توجه به تدابیر اندیشیده‌شده، مشکلی از نظر تامین مرغ منجمد برای مردم در ایام ماه مبارک رمضان به وجود نیامد اما در سال گذشته شاهد استقبال کمی از سوی مردم بودیم.

وی با بیان این‌که پیش‌بینی می‌کنیم امسال نیاز استان به مرغ منجمد حدود یک هزار تن باشد، افزود: مرغ‌های منجمد این شرکت در سردخانه‌های اهواز و آبادان ذخیره‌سازی می‌شوند و عمدتا تولید داخل کشور هستند.

سلامات تصریح کرد: در سال گذشته با توجه به در نظرگرفتن حدود 2 هزار تن مرغ منجمد برای ماه مبارک رمضان، در نهایت کمتر از یک هزار تن آن توزیع شد و علت این مساله علاقه مردم به خرید مرغ کشتار روز بوده است.

وی در خصوص قیمت مرغ منجمد در استان عنوان کرد: هر کیلوگرم مرغ منجمد با ماندگاری حدود 3 ماه با قیمت4500 تومان، با ماندگاری بین 3 تا 6 ماه 5100 تومان و با ماندگاری بیش از 6 ماه 5500 تومان عرضه خواهد شد.

سلامات خاطرنشان کرد: تمام مرغ‌های عرضه‌شده از سوی این شرکت در بهترین شرایط بهداشتی نگهداری و ذخیره می‌شوند و هیچ مشکلی در خصوص مسایل بهداشتی این محصولات وجود ندارد.

برچسب ها: مرغ ، سردخانه ، ماه رمضان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.