اردبیل؛

کاهش 90 درصدی استفاده از جوش شیرین در نانوایی های اردبیل

فرماندار اردبیل گفت: استفاده از جوش شیرین در نانوایی های اردبیل 90 درصد کاهش یافته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ جواد زنجانی افزود: با اقدامات مؤثر و پیگیری های مداوم تمامی عوامل و دست اندرکاران در حوزه آرد و نان از جمله تعزیرات، سازمان صنعت، معدن و تجارت، بهداشت و سایر دستگاههای متولی استفاده از جوش شیرین به بیش از 90 درصد کاهش یافته است که با پیگیری های مداوم به 100 درصد می رسد که این مورد اثر بسیاری در سلامتی مردم دارد.

وی بر رقابتی کردن و عرضه نان مرغوب در آزادپزها اشاره نمود و افزود : 227 نانوایی آزادپز در شهر اردبیل فعالیت می کنند که اکثر اینها دارای پروانه و مجوز هستند و آنهایی هم که بدون پروانه هستند باید برای اخذ پروانه از واحد صنفی و دستگاه متولی خود اقدام نمایند .

زنجانی با تأکید بر کیفیت و حرکت روبه جلو در این زمینه گفت: به لحاظ استفاده بهینه از فضاهای نانوایی ها و سودآوری برای فعالین در این صنعت باید نانوایی های چند منظوره تشویق و تسهیلاتی در این مورد در نظر گرفته شود .

وی از برنامه ریزی مطلوب برای ماه مبارک رمضان و تمهیدات لازم برای این ایام و تعطیلات پیش رو اشاره نمود و بر لزوم برنامه ریزی مطلوب جهت رسیدن به استانداردهای لازم در مصرف نان تأکید کرد .

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.