ترامپ: نگرانی ها از نامزدی من خوب است!

نامزد حزب جمهوریخواه آمریکا گفت: کسانی که از حضور من ابراز نگرانی می کنند نه تنها بد نیست بلکه خوب است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ دونالد ترامپ گفت اینکه رهبران برخی کشورها در قبال حضور من ابراز نگرانی می کنند نه تنها بد نیست بلکه خوب هم هست.

وی که پس از کسب آرای لازم برای کاندیداتوری حزب جمهوریخواه در ایالت داکوتای شمالی سخنرانی می کرد گفت: بخش اعظمی از جهان و بسیاری از کشور ها از کشور ما سواستفاده کرده اند و هر چند ما می خواهیم با این کشورها روابط خوبی داشته باشیم اما اگر آنها از حضور من ابراز نگرانی می کنند این چیز خوبی است و اصلا بد نیست.
 
وی در واکنش به اظهارات باراک اوباما که گفته بود بسیاری از رهبران جهان از حضور دونالد ترامپ نگران شده اند گفت: عملکرد رئیس جمهور وحشتناک بوده است و همه این را می دانند که وی رئیس جمهوری است که به بسیاری از کشورها اجازه داده تا از ما کاملا به نفع خود بهره برداری کنند.

ترامپ با اشاره به اینکه این غیر معمول است که رئیس جمهور در اغلب کنفرانس های خبری خود درباره وی سخن می گوید، تاکید کرد: من می خواهم بگویم که اوباما مردی است که نباید حقیقتا مشکلاتی را  که خود به وجود آورده بیان کند و ما خواهیم دید که وی به زودی به این رویه پایان خواهد داد.

ترامپ در ادامه یادآور شد: در زمان اوباما کشور دچار تفرقه شده و ما با مشکلات بسیار بزرگی مواجه هستیم و من قصد دارم این مشکلات را حل کنم.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۲۰ ۰۸ خرداد ۱۳۹۵
آقا شوخی شوخی ترامپ اومد خدایا خودت کمک کن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۳۲ ۰۸ خرداد ۱۳۹۵
ترامپ نیوپده اختلافات اقلیتی و... شروع شده با این وجود اوباما رو باعث اختلاف میدومه .
مثال هست ; دیگ به دیگ میگه رووت سیاه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۸ ۰۷ خرداد ۱۳۹۵
آمادی جنگ باشین مسئولین ترامپ رأی خواهد آورد.
آخرین اخبار