رئیس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی زمینی ارتش:

نیروهای مسلح باید بیش از اقشار دیگر به امر ورزش اهتمام ورزند

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی نزاجا گفت: اداره عقیدتی سیاسی نزاجا همواره همایش های فرهنگی ورزشی را جهت ارتقای روحیه خود برگزار می کند.

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حجت الاسلام والمسلمین محمد قاسم وفا رئیس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی زمینی ارتش در مراسم ورزش همگانی کارکنان این نیرو که با حضور خانواده ها و فرماندهان نزاجا در بوستان یاس فاطمی برگزار شد، در جمع خبرنگاران گفت: ورزش باید به عنوان یک فرهنگ در نیروهای مسلح اشاعه یابد.

وی با بیان اینکه ورزش باعث نشاط، شادابی و اعتماد بنفس جوانان می گردد، افزود: اداره عقیدتی سیاسی نزاجا همواره در طول سال همایش های فرهنگی ورزشی را جهت ارتقای روحیه کارکنان و خانواده هایشان در سطح تمامی یگان‌های خود برگزار می‌کند.

حجت الاسلام وفا افزود: حتی در شهرستان خاش هم که دورترین یگان ما در نزاجا است برنامه ورزشی را داریم.

وی با اشاره به اهمیت ورزش در سطح نیروهای مسلح افزود: از آنجا که حفظ و حراست از مرزهای کشور و مقابله با تهدیدات از جمله وظایف این افراد است، لذا این عزیزان باید بیش از دیگر اقشار جامعه در امر ورزش و تحرک اهتمام داشته باشند.

رئیس اداره عقیدتی سیاسی نزاجا با بیان اینکه همایش امروز بمناسبت آزادسازی خرمشهر در عملیات بیت المقدس برگزار شده است گفت: نیروی زمینی در این عملیات نقش مهمی ایفا کرده است و ما امروز بدنبال این حرکت نمادین خواستیم با حماسه سازان عملیات بیت المقدس تجدید پیمان کنیم.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار