آخرین خبرها از عملیات موفقیت آمیز ارتش عراق؛

شهر فلوجه کاملا محاصره شد/ فرار عناصر داعش در پی پیشروی های ارتش

مرحله دوم عملیات پاکسازی شهر فلوجه عراق از لوث وجود تروریست های داعش امروز جمعه آغاز شد.

شهر فلوجه کاملا محاصره شد/ فرار عناصر داعش در پی پیشروی های ارتشبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پرس تی وی، مرحله دوم عملیات آزاد سازی شهر فلوجه از اشغال تروریست های داعش آغاز شد.

 خبرگزاری الفرات نیوز گزارش داد نیروهای مردمی و ارتش عراق بامداد امروز (جمعه) مرحله دوم عملیات آزادسازی فلوجه را آغاز کرده اند. برهمین اساس نیروهای عراقی حرکت به سمت منطقه «عامریه» در بخش غربی فلوجه و همچنین به سمت پل «تفاحه» در جنوب شرق فلوجه را آغاز کرده اند.

برخی منابع خبری حتی از محاصره کامل شهر فلوجه و برنامه ریزی نیروهای عراقی برای ورود به شهر فلوجه خبر می دهند.

همچنین پایگاه خبری السومریه نیوز گزارش داد نیروهای واکنش سریع ارتش عراق 65 خانواده عراقی در فلوجه را از محاصره داعش خارج ساخته اند. براساس این گزارش، این افراد بامداد جمعه از شرق فلوجه به سمت مناطق امن تر منتقل شده اند.

فرمانده این عملیات گفت، این افراد که بیشتر زن و کودک هستند به منطقه «سجر» در شمال شهر فلوجه که دو روز پیش آزاد شد، منتقل شده اند.

بر اساس گزارش منابع خبری، در پی پیشروی‌های نیروهای عراقی وعقب ‌نشینی داعش از فلوجه، شمار زیادی از عناصر این گروه تروریستی پا به فرار گذاشته‌اند.  

عملیات آزادسازی شهر فلوجه از بامداد دوشنبه گذشته (3 خرداد) به دستور حیدر عبادی، نخست‌وزیر و فرمانده کل نیروهای عراقی، آغاز شده است.

این عملیات با مشارکت 22 هزار نیرو از افراد ارتش، پلیس فدرال، یگان مبارزه با تروریسم، بسیج مردمی و نیروهای عشایر عراق آغاز شده است. 


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۷ ۰۷ خرداد ۱۳۹۵
افرین مرگ برعادل جیبروداعش ودزودبرسردارایرانی حاجی قاسم نترس افتخار ه تو دنیای اسلامی وجهان
Germany
ناشناس
۱۸:۲۴ ۰۷ خرداد ۱۳۹۵
باید سریع و بدون وقفه باشه
Germany
ناشناس
۱۶:۵۲ ۰۷ خرداد ۱۳۹۵
با حیوانات درنده ای مثل داعش باید بی رحمانه برخورد شود از هوا وزمین راه فر ار را بست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۲ ۰۷ خرداد ۱۳۹۵
متاسفانه عراق بنابه پیشنهادامریکاوعربستان درحال دست بدست کردن است تاترویست های داعش فرصت خارج کردن تجهیزات ونفرات ازفلوجه به سوریه باشد
آخرین اخبار