مسی در آستانه کوپا آمه‌ریکا دوباره دادگاهی می‌شود

خبر می‌رسد که بهترین بازیکن جهان در سال 2015، درست چهار روز پیش از اولین بازی آرژانتین در مسابقات کوپا آمه‌ریکا، بار دیگر در ارتباط با پرونده تخلف مالیاتی‌اش به دادگاه احضار شده است.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان لیونل مسی که به خودداری از پرداخت مالیات بردرآمدش در فاصله سال‌های 2006 تا 2009 متهم است، با وجود پرداخت پنج میلیون یورو به‌عنوان مالیات معوقه‌اش، هنوز از اتهام فرار از پرداخت مالیات تبرئه نشده است. ظاهراً این رقم چیزی در حدود 4.1 میلیون یوروست.
 
حالا خبر می‌رسد که بهترین بازیکن جهان در سال 2015، درست چهار روز پیش از اولین بازی آرژانتین در مسابقات کوپا آمه‌ریکا، مسابقاتی که قرار است وی تیم ملی آرژانتین را در آن همراهی کند، بار دیگر در ارتباط با پرونده تخلف مالیاتی‌اش به دادگاه احضار شده است.
 
خبرگزاری «EFE» اسپانیا، خبر داد مسی در تاریخ 2 ژوئن (13 خرداد) در دادگاهی در بارسلونا حضور پیدا خواهد کرد تا در دفاع از خود در مورد بی‌گناهی‌اش شهادت بدهد.

مسابقات کوپا آمه‌ریکا از تاریخ 3 ژوئن (14 خرداد) با حضور 16 تیم و به میزبانی آمریکا برگزار خواهد شد. شاگردان خراردو مارتینو در این مسابقات در گروه D با تیم‌های شیلی، پاناما و بولیوی هم‌گروه هستند. آلبی‌سلسته در اولین بازی خود در این رقابت‌ها در تاریخ 6 ژوئن (17 خرداد) به مصاف شیلی، مدافع عنوان قهرمانی می‌رود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.