آبادان؛

تولید داخلی ستون فقرات اقتصاد مقاومتی

اقدام دولت در بحث تولید داخلی لازم است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛امام جمعه خرمشهر گفت: تولید داخلی ستون فقرات اقتصاد مقاومتی است و باید دولت برنامه‌ریزی صحیحی را انجام دهد.

حجت‌الاسلام سید نبی موسوی در خطبه‌های این هفته شهرستان افزود: خانواده و تمام دستگاه‌هایی که بحث تربیت را دست دارند باید بستر را برای ماه مبارک رمضان آماده کنند.

وی گفت: دادگستری‌ها و نیروی انتظامی برای حفظ و صیانت از عدم شکستن حرمت ماه مبارک و عدم روزه‌خواری باید برنامه‌ریزی صحیحی را در دستور کار داشته باشد.

امام جمعه خرمشهر افزود: همه مردم باید در این ماه مبارک در میدان حضور داشته باشند، تمام کسبه‌ و بازاری‌ها به اجناس خود تخفیف دهند که قطعا خداوند متعال برکت می‌دهد.

موسوی با بیان اینکه تولید داخلی، ستون فقرات اقتصاد مقاومتی است، گفت: تا زمانی که چشم‌ها به‌سمت و سوی اجناس خارجی باشد، ذره‌ای در اقتصاد ما تحولی به‌وجود نمی‌آید.

وی افزود: کشور عراق همه اجناس خود را از عربستان و ترکیه خریداری می‌کند و جالب است که اکنون از این دو کشور ضربه می‌خورد، اگر اقتصاد دشمن را تقویت کردیم، بعد تبدیل به اسلحه می‌شود.

امام جمعه خرمشهر گفت: دولت باید برنامه‌ریزی کند و به این مسائل از بن دندان اعتقاد داشته باشد، تنها راه حل بیکاری، تولید داخلی است و اگر تولید داخلی تقویت شود همه مسائل به تبع آن رفع می‌شوند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.