لبدف و گودیف قهرمان روز نخست مسابقات قهرمانی روسیه

در روز نخست رقابت های کشتی آزاد قهرمانی روسیه برای حضور در المپیک ریو 2016، ویکتور لبدف و انورگودیف به مقام قهرمانی رسیدند.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در وزن 57 کیلوگرم ویکتور لبدف قهرمان جهان در دیدار فینال موفق شد، الکساندر بوگومایف را شکست دهد و به مقام قهرمانی برسد.، در این وزن جمال اوتار سلطانوف و ارژن تیوترین مشترکا به مقام سوم رسیدند.
 
از حوادث مهم  دیدارهای این وزن جنجال در مسابقه مرحله یک چهارم نهایی بین لبدف و اسماعیل موسکایف از داغستان بود که در حالی که مسابقه با نتیجه 4 بر 3 به نفع لبدف به پایان رسید اما اشتباهات تاثیر گذار داوری در این مسابقه باعث شد که درگیری های این موضوع حدود دو ساعت به طول بیانجامد و در همین راستا مسئولان کشتی روسیه اعلام کردند که فرصت دوباره ای به موسکایف خواهند داد.، اما بنا به اعلام یکی از سایت های کشتی داغستان این موضوع مسئولان کشتی این جمهوری را قانع نکرده است و آنها امکان دارد تا تیم خود را از مسابقات خارج کنند.، یاکوتسک محل برگزاری مسابقات زادگاه ویکتورلبدف است.
 
همچنین با تصمیم مامیاشویلی رئیس فدراسیون کشتی روسیه تیم داوری این مسابقه شامل آناتولی کوالیف، آشوت خاچاطوریان از ارمنستان، باتار از مغولستان و یک داور دیگر از قضاوت در مسابقات کنار گذاشته شدند.شکست نریمان اسرافیلوف مقابل جمال اوتار سلطانوف و برتری بوگومایف مقابل سلطانوف از دیگر حوادث مهم این وزن بود.
 
در وزن غیر المپیکی 70 کیلوگرم زائور بیک سی داکوف با برتری مقابل رادیک والیف به مقام نخست رسید.، در این وزن ایدوس گینیاتولین و آلبیک آکبایف مشترکا سوم شدند.
 
در وزن 74 کیلوگرم انورگودیف دارنده مدال برنز جهان در سال 2015 در دیدار فینال موفق شد با شکست دنیس چارگوش قهرمان جهان به مقام قهرمانی برسد.، و آتساماز ساناکوف و هوسیف سویانچایف مشترکا به مقام سوم رسیدند.شکست کاخابر هوژبتی مقابل دنیس چارگوش و حبیب باتیروف مقابل آقایف از نتایج مهم کشتی های این وزن بود.  
 
این مسابقات روزهای شنبه و یکشنبه هفته آینده نیز با مسابقات پنج وزن باقی مانده پیگیری می شود.
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار