فریدون آسرایی آهنگ آذری خواند!

فریدون آسرایی کنسرت موسیقی خود را در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی به اجرا گذاشت.

به گزارش خبرنگار حوزه موسیقی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ کنسرت فریدون آسرایی، خواننده پاپ كشورمان به همت شرکت رویال هنر پارس در روز جمعه 7 خرداد ماه سال 95 در میعادگاه همیشگی تهرانی‌ها، سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی با شمارش معکوس حاضرین آغاز شد.

آسرایی با خواندن قطعه «عشق یعنی» وارد صحنه شد و پس از اتمام آن به حاضرین گفت: عرض سلام و احترام خدمت یکایک شما عزیزانم. بسیار خوشحالم که دوباره قسمت شد که ببینمتان. برای یک کنسرت مملو از انرژی مثبت آماده باشید. دیگر لازم نیست که بگویم قرار است صدایتان بگیرد.

سپس قطعه «حالت چطوره عشقم» و بعد «سلام» را اجرا کرد، سپس امیررضا دلاوری نوازنده گروه را معرفی کرد که مورد تشویق حاضرین قرار گرفت.

آسرایی پس از اجرای قطعه «نگاهت» اظهار داشت: واقعا باید بیایید بالا و ببینید كه چقدر کار سختی است و از حضار تشکر کرد و به اجرای قطعه «یاد تو می‌افتم» پرداخت.

وی در ادامه از حاضرین سوال کرد که با آهنگ شاد موافق هستند یا خیر؟ قطعه «افسون» را اجرا کرد و پس از آن احسان متولی را معرفی نمود.

در بخش دیگر این برنامه آهنگ آذری را برای هموطنان آذری زبان كه در سالن حضور دارند، خواند. آسرایی پس از اجرای «پشیمونی» به اجرای قطعه‌ای درباره «مادر» پرداخت.

وی هنگامی که می‌خواست صحبت کند به دلیل تشویق حاضرین از نوازنده خود خواست تا آهنگی شاد را اجرا کند و گفت: ملتی که شاد نباشند، هیچی نمی شوند.

آسرایی سپس گفت: این دودهایی که روی صحنه می‌زنند باعث گرفتگی صدای من می شود و پس از آن قطعه «هنوزم رو تو حساسم» و «چشمات ماله منه» را خواند و آرش عظیمی را معرفی و بیان كرد: بعد آهنگ «گل نازم» را اجرا و بهزاد عشاری را هم معرفی کرد.

آسرایی پس از اجرای چهار قطعه «به یاد من باش»، «ای كاش»، «ببخشید» و «یادش بخیر» محمد رضا ابری را نیز معرفی کرد که مورد تشویق حضار قرار گرفت.

بعد از وقفه‌ای که به احترام اذان در برنامه ایجاد شد، آسرایی قطعات «بیا بریم» و «فاصله‌ها» را برای حاضرین اجرا كرد و در پایان این برنامه از حاضرین تشکر و به خاطر داشتن هوادارانش خدا را شکر کرد.



انتهای پیام/



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار