تشرف2300نفر زیارت اولی از سراسر کشور به حرم مطهررضوی

معاون امداد مستضعفان آستان قدس رضوی از تشرف دو هزار و300نفر از افرادزیارت اولی سراسرکشور به حرم مطهر رضوی خبرداد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازمشهد، مصطفی خاکسار قهرودی افزود: این تعداد زیارت اولی که تا کنون توفیق زیارت حرم رضوی را نداشتند به دعوت آستان قدس رضوی به بارگاه قدسی آمده اند و طی سه روز میهمان خوان حضرت رضا(ع) و برنامه های ویژه فرهنگی آستان قدس خواهند بود.
وی بیان کرد: از این تعداد زائر هزار و 900 نفر از سیستان و بلوچستان، 150 نفر از روستاهای تابعه تهران و بقیه آنان از دیگر نقاط کشور به این بارگاه مقدس آمده اند.
معاون امداد مستضعفان آستان قدس رضوی اظهار کرد: این افراد پس از توفیق زیارت، در رواق شیخ حر عاملی حرم مطهر رضوی حضور یافته و از ویژه برنامه ‌ای که برای آنان تدارک دیده است بهره ‌مند شدند.
وی گفت: دعوت از زیارت اولیها برای تشرف به بارگاه مقدس رضوی در دوره تولیت جدید آستان قدس و در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب انجام گرفته و بعد از این شمار بیشتری به این توفیق دست خواهند یافت.
خاکسار قهرودی افزود: برنامه دعوت از افرادی که تاکنون موفق به زیارت بارگاه منور رضوی نشده اند در ماه رمضان اندکی به تعویق خواهد افتاد اما بعد از ماه مبارک برنامه با جدیت بیشتر ادامه می یابد.
انتهای پیام//


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.