برگزاری جشنواره نمایشنامه خوانی خراسان رضوی همزمان با ماه مبارک رمضان

رئیس انجمن هنرهای نمایشی خراسان رضوی گفت: جشنواره نمایشنامه خوانی خراسان رضوی همزمان با ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد کیوان صباغ افزود: جشنواره نمایشنامه‌خوانی توسط اداره فرهنگ و ارشاد مشهد و با مشارکت انجمن هنرهای نمایشی استان در ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود.
وی افزود: فراخوان جشنواره و جزئیات آن در روزهای آتی توسط شورای سیاستگذاری اداره فرهنگ و ارشاد مشهد مشخص می‌شود و همچون سال‌های گذشته در طی برگزاری جشنواره هرشب برنامه خوانش نمایشنامه‌های منتخب را خواهیم داشت.

رئیس انجمن هنرهای نمایشی خراسان رضوی گفت: همچنین شب عید فطر از گروه برگزیده تقدیر می شود.

صباغ با اشاره به ضرورت شکوفایی استعدادهای هنری جدید افزود:
جشنواره نمایشنامه‌خوانی در سطح استانی برگزار می‌شود و بر حضور گروه‌های جوان و نوپا برای کشف استعدادهای جدید تاکید داریم.
رئیس انجمن هنرهای نمایشی خراسان‌رضوی درباره انتخابات هیئت رئیسه انجمن نمایش استان گفت: اعضای هسته مرکزی گروه‌های ثبت شده می‌توانند برای
انتخابات نامزد شوند که مراحل ثبت نام و تائید کاندیداها در روزهای آینده انجام ‌می‌شود و انتخابات تا قبل از ماه رمضان برگزار می‌شود.
صباغ تصریح کرد: نتایج انتخابات در اوایل ماه رمضان اعلام می‌شود.

وی افزود: برگزاری جشنواره نمایشنامه‌خوانی نخستین حرکت هیئت رئیسه جدید انجمن‌های هنرهای نمایشی خواهد بود
.
صباغ درباره برگزاری بیست‌ و ششمین جشنواره استانی تئاتر تصریح کرد: مهلت ثبت نام در جشنواره استانی تئاتر به پایان رسید که 50 گروه نمایشی ثبت نام کرده‌اند و پس از بازبینی‌ها، بیست و ششمین جشنواره استانی تئاتر در اواخر شهریورماه برگزار می‌شود
.
انتهای پیام
//


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.