فینال جام حذفی فوتبال ایران؛

استقلال 7 رویایی و ذوب آهن سهمیه می‌خواهد

فینال جام حذفی امشب ساعت ۲۱ در "ورزشگاه خرمشهر" بین دو تیم استقلال تهران و ذوب‌آهن اصفهان برگزار می‌شود.

استقلال 7 رویایی را و ذوب آهن سهمیه می‌خواهدبه گزارش خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، پرونده مسابقات جام حذفی امشب بسته و تکلیف قهرمان این جام از بین دو تیم استقلال و ذوب آهن مشخص می‌شود.
 
آبی پوشان پایتخت در لیگ برتر نتوانستند قهرمان شوند و جام را به همنام خوز‌ستانی خود واگذار کردند.
 
بر‌این اساس آنها قصد دارند با قهرمانی در جام حذفی ناکامی‌شان در لیگ برتر جبران کنند.
 
اگر شاگردان مظلو‌می قهرمان جام حذفی شوند در آن صورت تیم تراکتور‌سازی هم به پلی آ‌ف لیگ قهرمانان آسیا راه پیدا می‌کند.
 
در آن‌سوی میدان شاگردان گل‌محمدی با شکست مقابل ‌العین امار‌ات از گردونه لیگ قهرمانان آسیا حذف شدند. براین اساس آنها برای جبران مافات پا به فینال جام حذفی می‌گذراند.
 
فینال جام حذفی برای نخستین بار در خرمشهر برگزار می‌شود و طبق برنامه قرار است برای همیشه در این شهر انجام شود.
 
سجاد شهباز‌زاده و خسرو حیدری به علت محرومیت قادر به همراهی تیم استقلال در این بازی نیستند، اما آبی پوشان پایتخت این شانس را دارند که از مهدی رحمتی در درون دروازه استفاده کنند. در حالی که ذو‌بی ‌‌‌ها معتقدند که مهدی رحمتی به علت محرومیت نباید در فینال جام حذفی بازی کند اما کمیته انظبا‌طی نظر دیگری در‌این خصوص  دارد و این محرومیت را برای فینال جام حذفی در نظر نگرفت.
 
هاشم بیگ‌زاده به علت مصدو‌میت قادر به همراهی تیم ذوب‌آهن نیست، همچنین بعید است احسان پهلوان به بازی فینال برسد. اما مهدی رجب‌زاده کاپیتان ذوب‌آهن می‌تواند تیمش را در این بازی همراهی کند.
 
جدال مظلو‌می و گل‌محمدی به جذابیت این بازی می‌افزاید و امکان دارد یکی از این مربیان بعد از فینال کارشان را از دست بدهند.
استقلال با شش قهرمانی و سه نایب قهرمانی پرافتخار‌ترین تیم جام حذفی است و ذوب‌آهن هم قهرمان فصل گذشته جام حذفی است که سه مرتبه قهرمان این جام شده است.
 
شاگردان مظلو‌می نسبت به شاگردان گل‌محمدی تا قبل از بازی فینال جام حذفی استراحت بیشتری داشتند. براین اساس شرایط به سود آبی پوشان پایتخت است و آنها روی کاغذ شانس بیشتری برای کسب عنوان قهرمانی دارند.
 
یحیی گل محمدی تا کنون مقابل استقلال بازنده نبوده است و باید دید آبی پوشان می‌توانند رکورد شکست ناپذیری گل محمدی را بشکنند یا نه!
 
مسیر راه‌یابی استقلال و ذوب‌آهن به فینال
 
آبی پوشان پایتخت بعد از برد مقابل تیم‌های شهرداری سمنان، فولاد خوزستان، نفت تهران و تراکتور‌سازی پا به مسابقه فینال بگذارند.
 
در آن‌سوی میدان شاگردان گل محمدی هم با غلبه بر بادر‌ان تهران، گسترش فولاد، پرسپولیس و سپاهان توانستند به فینال جام حذفی راه یابند.
 
علیرضا فغانی به همراه سجاد طوری، محسن  ظهیر‌ی و جواد شر‌فی این بازی را قضاوت می‌کنند و‌مسعود عنایت هم ناظر داوری این بازی است.
 
به هر حال باید دید آبی پوشان پایتخت می‌توانند برای هفتمین مرتبه قهرمان جام حذفی شوند یا ذوبی‌ها برای سومین بار جشن قهرمانی می‌گیرند؟!    
 
 
 
انتهای پیام/
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Netherlands
ناشناس
۱۴:۴۵ ۰۹ خرداد ۱۳۹۵
مثلا رحمتی درون دروازه باشی میخواد چکار کنه. یه بازیکن خودخواه و مغرور، یه خاطره یادمه که میگفتن پرسپولیس چهار بار دروازه رحمتی را باز کرده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۷ ۰۹ خرداد ۱۳۹۵
آخه ذوب آهن سهمیه میخاد که دوباره بره توی یک هشتم نهایی حذف بشه!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۵ ۰۹ خرداد ۱۳۹۵
عزیز من! برادر من!!! مهدی رحمتی محرومه! نباید توی فینال جام حذفی بازی کنه. همه دارن همکاری میکنن استقلال جام بگیره. ولی خدا جای حق نشسته. ان شاء الله جام به ذوب آهن میرسه.
آخرین اخبار