اهدای جایزه به شرکت‌های دانش بنیان با حمایت معاونت علمی

دبیر ستاد توسعه فرهنگ علم، فناوری و اقتصاد دانش بنیان معاونت علمی گفت:چهارمین دوره اهدای جایزه شرکت های دانش بنیان با هدف آشنا کردن شرکت ها با مدیریت فناوری با حمایت معاونت علمی و فناوری صورت می گیرد.

پرویز کرمی دبیر ستاد توسعه فرهنگ علم، فناوری و اقتصاد دانش بنیان معاونت علمی در گفت و گو با خبرنگار حوزه فن‌آوری‌های نوین  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به برگزاری چهارمین دوره جایزه ملی مدیریت فناوری و نوآوری اظهار داشت: مراسم اهدای جایزه به شرکت‌های برتر با حضور مسئولان و نهادهای بخش خصوصی، شرکت‌ها در مرکز همایش‌های بین‌المللی دانشگاه شهید بهشتی برگزار می شود.

وی ادامه داد: چهارمین دوره جایزه ملی مدیریت فناوری و نوآوری با رویکرد یادگیری فناورانه و توسعه اقتصاد شرکت های دانش بنیان در سطوح سه گانه ی بنگاه‌های صنعتی و خدماتی شرکت‌های کوچک فناور و دانش بنیان و شرکت‌های هلدینگ، با حمایت و حضور فعال 75 شرکت از بخش‌های مختلف اقتصادی آغاز شده است.

کرمی در خصوص هدف از برگزاری این جشنواره و اهدای جایزه گفت: افزایش توانایی‌های ملی از توسعه فناوری و نوآوری، افزایش توان بنگاه ها و سازمان ها در زمنیه تبدیل فناوری و نوآوری، به ثروت، فرهنگسازی، ترویج اقتصاد دانش بنیان ارزیابی و رتبه بندی بنگاه ها و سازمان ها از منظر توانمندی و عملکرد فناورانه و نوآورانه آنها از اهداف برگزاری جایزه ملی فناوری و نوآوری است. 

دبیر ستاد توسعه فرهنگ علم، فناوری و اقتصاد دانش بنیان معاونت علمی، یادآور شد:  یکی از اولویت‌های معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، توسعه شرکت های دانش بنیان است، و سرمایه گذاری در این شرکت ها به دلیل  نیروی انسانی، نحوه ایجاد فناوری و نوآوری و تجاری سازی محصولات برای کسب درآمد لازم و ضروری است زیرا اکثر شرکت های دانش بنیان آشنایی کامل را با بحث مدیریت و فناوری ندارند.

کرمی عنوان کرد: برگزاری این جایزه با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری به وسیله انجمن مدیریت فناوری کشور، بنگاه‌های اقتصادی را در مسیر رشد و توسعه فناورانه و نوآورانه یاری می کند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار