نیروی زمینی در اندیشه ی حضور در مسابقات جام باشگاههای آسیا

مسابقات وزنه برداری جام باشگاههای قاره کهن از 4 آذر95 در چین برگزار خواهد شد ونیروی زمینی در صدد حضور در این رقابتها است.

نیروی زمینی در اندیشه ی حضور در مسابقات جام باشگاههای آسیابه گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبر نگاران جوان ؛مسابقات وزنه برداری جام باشگاههای آسیا از چهارم آذر سال جاری در چین برگزار خواهد شد ونیروی زمینی از تیم های لیگ برتر کشورمان در اندیشه حضور در این رقابتها می باشد .

داود عباسی سرمربی این تیم در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی با شگاه خبر نگاران جوان گفت:شرایط حضور در مسابقات جام باشگاههای قاره کهن را داریم واز نظر ملی مشکلی نداریم ،با توجه به اینکه تیم های ایرانی جزءبرترینهای آسیا هستند واکثر مواقع مقامهای خوبی در این رقابتها کسب می کنند در صورتی ما به چین اعزام شویم به طور یقین رو سکو خواهیم رفت.

وی تصریح کرد:نیروی زمینی می خواهد نخستین حضور خود را در آسیا تجربه کند وبه دلیل کیفیت بالای این مسابقات وزنه برداران  تیم  در کنار بهترینهای قاره کهن محک بخورند.

عباسی رد پایان خاطر نشان کرد:سال گذشته قانون کنفدراسیون وزنه برداری  آسیا برای شرکت در جام باشگاهها 2 تیم جوانان و2 تیم بزرگسالان بود ولی امسال این قانون عوض شده است ودر مجموع باید دو تیم به این مسابقات اعزام می شوند از آنجائی که در رقابتهای جام باشگاههای آسیا توان مالی وپاک بودن ورزشکاران در اولویت قرار داردبرای همین شانس نیروی زمینی در این خصوص زیاد است .

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار