زنجان؛

نقش خیرین در ارتقاء اورژانس پیش بیمارستانی

قائم مقام مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی استان گفت:نقش خیرین نیکوکار در ساخت و تجهیز پایگاههای اورژانس ستودنی است و در این میان استان زنجان از کارنامه درخشانی برخوردار است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛امیرحسین ایلیایی گفت: سعی و کوشش در ساخت پایگاههای اورژانس از ماندگارترین اعمال خیری است که به واسطه آن نجات جان انسان های دچار سوانح ، حوادث و گرفتار در موقعیت ضروری میسر می شود.

وی افزود:با توجه به لزوم ایجاد پایگاههای مصوب در برنامه پنجم توسعه جهت پوشش سراسری استان و کاهش زمان رسیدن بر بالین بیمار طبق استاندارد های اورژانس کشور در سالهای 95-1394 اقدامات قابل توجهی صورت پذیرفت که می توان به تجهیز،افتتاح و بهره برداری از 9پایگاه فوریتهای پزشکی اشاره نمود.

این مقام مسئول افزود:برای تکمیل و احداث پروژه‌های نیمه تمام ، احداث پایگاههای جدید و تامین تجهیزات لازم پایگاههای فوریتهای پزشکی، همراهی و حمایتهای خیرین استان همسو و همراستا با اقدامات و برنامه های مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی پشتوانه مهمی برای تحقق این اهداف بوده است.

ایلیایی خاطر نشان کرد:فرهنگ سازی و ترغیب نیکوکاران برای کارهای نیک از جمله ساخت پایگاه اورژانس 115امری مهم در جهت خدمت رسانی به مردم ایران اسلامی است و باید برنامه ریزی مناسب در این امر انجام گیرد.

وی خاطرنشان کرد:کمک به ساخت پایگاههای اورژانس 115 دارای بالاترین ارزش دنیوی و اخروی می باشد ومرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان زنجان به عنوان متولی امر در ساخت و تجهیز پایگاههای جدید تلاش کرده است از ظرفیتهای خیرین و نیکوکاران استفاده کند



انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.