کرج آماده میزبانی از تیم ملی فوتبال

نایب رئیس هیئت فوتبال استان البرز گفت: در صورت تصمیم قطعی فدراسیون فوتبال برای برگزاری دیدار دوستانه ایران و قرقیزستان در کرج، آمادگی کاملی برای حمایت از ملی پوشان کشورمان داریم.

آمادگی کامل کرج برای حمایت از تیم ملی به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ؛ پس از ارسال تائیدیه فیفا دیدار دوستانه تیم ملی فوتبال کشورمان با قرقیزستان در تاریخ 18 خرداد قطعی شد.


البته به دلیل زیر کشت رفتن زمین شماره یک ورزشگاه آزادی و این که  کارشناسان برای ترمیم این ورزشگاه  در حال کار کردن، اگر تا آن تاریخ اقدامات آن ها به جایی نرسد با توجه به این که چمن 2 ورزشگاه دستگردی و تختی هم مورد تائید سرمربی تیم ملی نیست، فدراسیون برای برگزاری دیدار دوستانه با قرقیزستان باید تصمیم جدیدی بگیرد.


در این وضعیت از ورزشگاه انقلاب کرج به عنوان جدی ترین گزینه برای برگزاری دیدار دوستانه ایران و قرقیزستان نام برده می شود.


در همین زمینه گفت و گویی انجام دادیم با بهروز یمینی نایب رئیس هیئت فوتبال استان البرز که وی ضمن تاکید بر آمادگی کرج برای میزبانی از دیدار دوستانه ملی پوشان کشورمان بیان کرد: چند روز قبل مسئولان فدراسیون فوتبال با حضور در ورزشگاه انقلاب کرج ، وضعیت چمن این ورزشگاه را به دقت مورد ارزیابی قرار داده و کیفیت آن را تائید کردند.


وی افزود: من هم شنیده ام که با توجه به مشکلاتی که برای برگزاری بازی در ورزشگاه آزادی وجود دارد، احتمال دارد فدراسیون فوتبال دیدار ایران و قرقیزستان را در ورزشگاه انقلاب برگزار کند. البته تاکنون در این خصوص نامه ای به هیئت فوتبال استان البرز نرسیده است.


یمینی ادامه داد: در صورت تشخیص فدراسیون فوتبال، آمادگی برگزاری این بازی در کرج و حمایت از ملی پوشان کشورمان را داریم. حتی در فروردین 2بازی دوستانه تیم ملی جوانان مقابل سنگاپور در زمین باکیفیت ورزشگاه انقلاب انجام شد و باید بگویم مسئولان شهر کرج و استان البرز برای حمایت از تیم ملی از هیچ تلاشی دست نمی کشند. همان گونه که هفته قبل اردوی تیم ملی فوتسال در دانشکده کشاورزی کرج برگزار شد و تمام اعضای کادرفنی و بازیکنان از این اردو رضایت داشتند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار