اتمام طرح مسکن مهر در 15 شهر جدید

معاون وزیر راه و شهرسازی از اتمام طرح مسکن مهر در 15 شهر از 18 شهر جدید خبر داد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، محسن نریمان گفت: نشست هایی با مسئولان شهرهای جدید داریم تا امسال طرح های نیمه کاره را به اتمام برسانیم.
 
وی با اشاره به اینکه 20 درصد مسکن مهر در شهرهای جدید است ، گفت : از 2 میلیون واحد مسکن مهر 400 هزار واحد در شهرهای جدید ساخته شده است که مسئولیت داریم کامل کنیم.
 
نریمان افزود : در پردیس ، پرند و هشتگرد تلاش می کنیم تا در 6 ماه نخست سال به پایان برسد.
 
وی با بیان اینکه وزارت راه و شهرسازی به تنهایی متولی مسکن مهر نیست ، تاکید کرد : همه دستگاه های خدمت رسان وظایفی دارند تا با همکاری یکدیگر طرحهای زیربنایی و روبنایی مانند تامین آب، برق، گاز و اقدامات دیگری در خصوص ساخت مدرسه، فضای سبز و شبکه های را تامین کنند.
 
نریمان افزود: اتمام و تحویل مسکن مهر تا حدی بستگی به اورده متقاضیان دارد و انان باید به تعهدات خود عمل و تکمیل کنند.
 
وی ا دامه داد: با بانک مسکن تفاهم نامه ای را منعقد کردیم تا هزار میلیارد تومان برای طرحهای زیربنایی و روبنایی اعتبار دریافت کنیم که مراحل آن طی شد و در انتهای راه هستیم و تلاش می کنیم بخش عظیمی از تعهدات مسکن مهر را جواب دهیم.
 
وی تاکید کرد : بسیاری از شهرها مانند سهند تبریز ، مهاجران امیرکبیر ، بهارستان در اصفهان ، صدرا در شیراز، گلبهار مشهد و چند شهر دیگر در فاصله 6 ماه آینده کلید مسکن مهر و تعهداتی را که داریم ، انجام دهیم.
 
نریمان تاکید کرد : طرح هایی را برای شهر جدید هشتگرد و پرند داریم تا با برنامه ریزی به نقطه مطلوب برسانیم.
 
وی افزود: ملاقاتی در ایام نوروز با وزیر نیرودرباره تامین اب هشتگرد داشتیم که قول داد مسئله تامین آب مورد نیاز شهر هشتتگرد را حل کنند و در صورت امکان از آبهای سطحی طالقان استفاده و مجوز برداشت از چاه ها داده شود تا هشتگرد از نظر تامین آب مشکلی نداشته باشد.
 
وی ادامه داد: شرکت عمران و بهسازی از جمله شرکتهایی است که باید خود درامد کسب کند و امیدواریم امسال با سیاست هایی که از ناحیه دولت ابلاغ می شود بتوانیم درآمد بالاتر و منابع مالی بیشتری داشته باشیم تا پاسخگوی نیازهای مردمی باشیم.


منبع: صداوسیما

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.