جزئیات ثبت نام ماموریت و انتقال استادان دانشگاه آزاد در سال 95 / زمان اعلام نتایج مشخص شد

مدیرکل امور هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی از جزئیات ثبت نام ماموریت و انتقال استادان دانشگاه آزاد در سال 95 و زمان اعلام نتایج نهایی آن خبر داد.

علیرضا وحیدی مدیرکل امور هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان،درباره ثبت نام ماموریت و انتقال استادان این دانشگاه اظهار داشت: بخشنامه جدید ماموریت و انتقال اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی در تاریخ 27 اردیبهشت ماه 95 از سوی معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی به واحدهای دانشگاهی ابلاغ شد.

وی با اشاره به اینکه دراین بخشنامه ضوابط ماموریت و انتقال، جدول زمانبندی و نحوه بررسی درخواست متقاضیان ماموریت و انتقال و سایر موارد مرتبط اعلام شده است، افزود: تفاوتی که حداقل ماموریت و انتقال اعضای هیات علمی امسال نسبت به سال قبل دارد این است که تمام امور مربوطه از طریق سایت معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی به نشانی  http://amoozesh.iau.ir صورت می گیرد و دیگر نیازی به تکمیل فرم‌ سالهای پیش در جهت موافقت واحدهای مبدا و مقصد و هیات های اجرایی، نیست.

وحیدی بیان کرد: این ثبت نام از تاریخ اول خرداد ماه آغاز شده و داوطلبان تا 20 خرداد 95 فرصت دارند در سامانه ثبت نام کنند.

مدیرکل امور هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی عنوان کرد: بعد از پایان مهلت ثبت نام، واحدهای مبدا و مقصد و استان‌های مربوطه، موارد را بررسی کرده و به امور هیات علمی سازمان مرکزی ارسال می کنند.

وی درباره اعلام نتایج یادآور شد: از تاریخ 18 تیرماه لغایت پنجم مردادماه 95 نتایج از امور هیات علمی به واحدها و مراکز استان اعلام می شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار