امضاء تفاهم نامه مالی 9 فدراسیون با وزارت ورزش و جوانان

9 فدراسیون ورزشی تفاهم نامه های مالی سال 95 خود را با معاونت ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان امضاء کردند.

امضاء تفاهم نامه مالی 9 فدراسیون با وزارت ورزش و جوانانبه گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در ادامه برگزاری جلسات معاونت ورزش همگانی وزارتخانه با فدراسیون های ورزشی، این معاونت با 9 فدراسیون زیر مجموعه خود تفاهم نامه مالی امضاء کرد.

بر این اساس سوم خرداد ماه امسال روسا و خزانه داران فدراسیون ها ضمن ارائه برنامه های خود با مدیرکل توسعه ورزش همگانی، در خصوص تفاهم نامه مالی با یکدیگر گفتگو و تبادل نظر داشتند. 

محمدرضا اسد درصد افزایش بودجه های این فدراسیون ها را از 15 تا 50 درصد دانست که متناسب با برنامه ها و پروژه های توسعه ورزش همگانی در سال قبل است.

وی همچنین عنوان کرد: هر سال اعتبار تخصیص یافته به این فدراسیون ها به طور شفاف مشخص است و این اعتبار بر اساس پروژه هایی صورت میگیرد که کارشناسان حوزه همگانی آن را تایید کرده باشند .

اسد شرح تفاهم نامه فعالیت های فدراسیون ها را حول 12 محور عنوان کرد که شامل : 
1- اجرای برنامه های آموزشی . پژوهشی
2- اجرای برنامه های فرهنگی
3- بر گزاری مسابقات قهرمانی کشور در رده های سنی نونهالان ، نوجوانان ، جوانان ، بزرگسالان 4- فعالیت های استعداد یابی در قالب شناسایی ، جــذب ، پرورش و حفظ اســتعداد ها
5- کمک به هیئت های استانی
6- فعالیت های برون مرزی در قالب اعزام به مسابقات ، برگزاری اردوها ، میزبانی مسابقات در ســطوح مختلف آسیایی ، جهانی ، بین المللی و شرکت یا میزبانی اجلاس ها
7- هزینه های جاری
8- هزینه های پشتیبــانی
9- برگزاری مجامع و سیمنار های داخلی
10 – برگزاری اردوهای تدارکاتی داخلی
11- خریــد ملزومات رشته های مربوطه 12- تـــوسعه ورزش همگانی ، تعریف شده اند.

مدیرکل توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان همچنین افزود: نگاه برنامه محوری نسبت به سال گذشته در فدراسیون ها داریم و به طور خاص اعتبارات فدراسیون ها نتایج کاری آن مجموعه در سال 94 است. علاوه بر هزینه اختصاص یافته وزارت به فدراسیون ها، در این تفاهم نامه منابع درآمدی هر فدراسیون در قالب جدول شماره 2 مشخص است .

وی از نکات برجسته تفاهم نامه مالی در سال 1395 را پر رنگ شدن درصد بودجه اختصاص یافته به توسعه همگانی رشته های تحت پوشش فدراسیون ها دانست که مقرر است پس از ارسال پروژه ها و برنامه های توسعه ای توسط فدراسیون و بررسی کارشناسان دفتر توسعه ورزش همگانی ، اختصاص بودجه اجرایی شود.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار