واشینگتن پست: انکار هولوکاست، ابزار تهران/ وحشت سعودی‌ها از غصب تمدن اعراب به دست ایران و شیعیان

واشینگتن پست در گزارشی به برگزاری نمایشگاه کاریکاتور هولوکاست در تهران پرداخت.

واشینگتن پست: انکار هولوکاست، ابزار تهران/ وحشت سعودیها از غصب تمدن اعراب به دست ایران و شیعیانبه گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، روزنامه واشینگتن پست در گزارشی ادعایی به برگزاری نمایشگاه کاریکاتور هولوکاست در تهران پرداخت. 

این گزارش مدعی است: جمهوری اسلامی ایران در ماه میلادی جاری نمایشگاه دیگری از کاریکاتور درباره هولوکاست برگزار کرد و از چهره‌ها و شخصیت‌های نفرت‌انگیز برای شرکت در آن دعوت به عمل آورد. با این وجود، محمد جواد ظریف -- وزیر خارجه ایران -- در این خصوص به نشریه نیویورکر اطمینان داد هر چند این رویداد ادامه خواهد یافت، ایران اطمینان می‌دهد کسانی که خشونت و نفرت نژادی را ترویج می‌کنند به این نمایشگاه دعوت نخواهند شد. 

واشینگتن پست با حمله به ظریف مدعی است: وزیر خارجه ایران معتقد است کسانی که هولوکاست را انکار می‌کنند نفرت نژادی ندارند!

این گزارش در ادامه ادعاهای واهی خود می‌افزاید: در میان نخبگان سیاسی ایران، انکار هولوکاست دارای اهداف استراتژیک است. صهیونیست ‌ستیزی نه تنها یکی از ارکان هویتی حکومت ایران است بلکه بخش تفکیک ناپذیری از قدرت نرم تبلیغاتی تهران با هدف پوشش جهان اسلام و بخصوص اعراب است.

این گزارش مغرضانه در ادامه می‌افزاید: از ابتدای انقلاب ایران صهیونیست ستیزی نیز آغاز شد؛ بطوری که آیت الله خمینی، پدر انقلاب سال 57 زمان زیادی را صرف مخالفت با صهیونیست‌ها کرد. آیت الله خمینی معتقد بود صهیونیست‌ها باعث آواره شدن فلسطینی‌ها هستند و در طول تاریخ نیز سعی در تحریف متون مقدس اسلامی داشته‌اند. رهبر پیشین ایران از اسراییل بیشتر از آمریکا، نفرت داشت. از منظر آیت الله خمینی، آمریکا یک امپریالیست خطرناک و گمراه کننده بود. با این وجود، مشکل رهبر ایران با رفتار دولتمردان واشینگتن بود نه با ماهیت وجودی کشور آمریکا. اما در سوی مقابل، آیت الله خمینی به اسراییل فارغ از سیاست واقعی و رفتاری تل‌آویو، به چشم یک رژیم غیرقانونی و غاصب می‌نگریست. رهبر ایران معتقد بود هیچ گفتگو و مذاکره‌ای با حضور فلسطینی‌ها نمی‌تواند ذات غیر مشروع اسراییل را بهبود دهد. از منظر وی اسراییل باید از روی نقشه جهان حذف شود.

نویسنده این گزارش در ادامه مدعی است: پس از رحلت رهبر کبیر ایران، فارغ از آنکه رهبر بعدی این کشور که بود، تلاش تهران برای سلب مشروعیت از اسراییل ادامه یافت. از دید رهبران ایران، اسراییل یک رژیم نژادپرست و با ایدئولوژی انحصاری است که نه تنها مسلمانان، بلکه تمامی کسانی که حقوق بشر برایشان مهم است باید با این رژیم مخالفت کنند. تبلیغات تهران بر روی این امر معطوف است که اسراییل به زور اسلحه وارد منطقه شده است و با خونریزی پایدار باقی مانده و تداوم خود را مدیون سیاستمداران ترسوی آمریکا و لابی صهیونیستی داخل این کشور است.

نگارنده در پایان ادعاهای مطرح شده در گزارش خود می‌افزاید: از سوی دیگر، ایران به صهیونیست ستیزی و کنفرانس‌های انکار هولوکاست برای زرق و برق دادن به اعتبار اسلامی خود در رقابت با سعودی‌ها نیاز دارد. واقعیت این است که ماشین تبلیغاتی سعودی‌ها با حداکثر سرعت و قدرت علیه شیعیان تبلیغ می‌کند و ایرانیان را مرتد می‌نامد و این گونه وانمود می‌کند که غاصبان فارسی به سرزمین‌های عرب چشم دوخته‌اند. شبکه‌های ماهواره‌ای عربستان مسلمانان را علیه ایران می‌شورانند و ایرانیان درنده خو و شیعه‌های مرتد را غاصبان تمدن اعراب در بغداد و دمشق معرفی می‌کنند.


انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۹ ۰۹ خرداد ۱۳۹۵
به نام خدا
هر چند تا بحال هر نظری ارائه داده ام تایید و در نظرات گذاشته نشده
متاسفانه برخی خوانندگان این پیام به قول امام خامنه ای نیازی به شارژ از خارج ندارند و نظراتشان به نحوی ست که باید گفت منافقین را ول کنید و آنها را بگیرید تا کشور را به تباهی نکشند سوال من از این خانمها یا آقایان این است که بررسی یک موضوع تاریخی چه ربطی به مشکلات اقتصادی و اجتماعی و... دارد مشکلات اقتصادی و... مربوط میشود به یکسری رفتارهای داخلی که از خودمان (منظور، از مدیران ارشد و بالا گرفته تا افراد و لایه های وسط و پایین ) سرمیزند حق و حقوق دیگران را سلب میکنیم از رد شدن از چراغ قرمز گرفته تا اختلاسهای میلیاردی، عزیزانی که میگویند از هلوکاست و صهیونیسم وسوریه وعراق و اصلا هر چه که صهیونیسم ها و آمریکایی‌ها میخواهند صحبت نکنیم چطور است که یک قراردادی با صهیونیستها و امریکا ببندیم و بگوییم کشور تحویل شما ما دیگر رییس جمهور و انواع مجالس را انتخاب نمیکنیم و هرکسی شما بگوییم همان باشد انوقت دیگر همه مشکلات ما حل میشود!!!!!!!!!!!!!!!!!! کسانی که اینگونه فکر میکنند ،بدانند بزرگ شدن و در مورد سایر اشخاص که به قول خودشان صاحب دنیا هستند اظهار نظر کردن هزینه دارد و اگر شما میگویید که نمیخواهد بزرگوار باشید ،میتوانید در زمان انتخابات کسانی را انتخاب کنید که به طرز فکر شما نزدیکند ،و البته اگر دموکراسی را بپذیرید حتما قبول میکنید که عامه مردم درخواستشان از دولت و نظام چیست چون وقتی رای میدهید یعنی میخواهید آن طرز فکر بالا بیاید.من از برخی تفکرها تعجب میکنم امریکا و دشمنان ما از رهبر ما به ناچار تعریف و تمجید میکنند ولی وقتی به خودمان میرسد خواسته های صهیونیسم را تعریف و تمجید میکنیم، خداوند انشاالله به راه راست هدایت مان نماید .خداوندا رهبرمان را تا ظهور امام عصر سالم نگهدار و تفکر امام خمینی و امام خامنه‌ای را در جامعه ساری و جاری ساز
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۹ ۰۹ خرداد ۱۳۹۵
سلام
به نظر من هر چه فساد و بی بند و باری و قتل و ترور و جنگ تو دنیا هست هر چه سلطه و بی عدالتی تو دنیا هست هر جایی ناله زنی و کودکی به آسمان میره یک طرف اصلی قضیه اسرائیل هست یهودیی سرمایدار صهیونیست ،،حتی تو خود آمریکا هم در واقع حکومت از آن اوست اینا داعیه نژاد برتر و سیطره بر کل جهان رو دارن
عزیزان دقت کردید یکی از اصلی ترین شرایط کاندید شدن در انتخابات آمریکا پایبندی به حفظ و موجودیت و پشتیبانی همه جانبه اقتصادی نظامی از این غده چرکین یعنی اسرائیل می باشد
هر چه مصیبت در جهان اسلام در حال حاضر وجود دارد پشت پرده اون نقشه های شوم اسرائیل کودکش هستش
پس لعنت ابدی خدا بر اسرائیل و حامیان و بوجودآورندگان و دوستانش و آل سعودی که امروزه عروسک خیمه شب بازی یهود صهیونیست شده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۰۹ ۰۹ خرداد ۱۳۹۵
آقا چرا ما باید کاسه داغتر از آش باشیم
Germany
ناشناس
۲۳:۴۸ ۰۸ خرداد ۱۳۹۵
قابل توجه اون کسانی که میگن مسئله فلسطین و اسرائیل بین خودشونه و به ما مربوط نمیشه آیا میدونین که اسرائیل برای کل خاورمیانه نقشه کشیده؟ بله نقشه تجزیه خاورمیانه که یکی از اون کشور ها هم کشور خودته، ایران.چرا اسرائیل با ساختن فیلمهایی مثل 300 فرهنگ و تاریخ مارو زیر سؤال میبره یا همون نتانیاهوی آشغال میگه کوروش میخواست یهودیهارو در بابل نابود کنه ولی یک زن یهودی نجاتشون داد در حالیکه کورش ناجی یهودیان در بابل بود.چرا داعش رو به وجود آورد و به طرف مرزهای ایران حرکتشون میده؟اسرائیل هم با نظام ایران دشمنی داره و هم مردم ایران.ماهم که چیز بدی نگفتیم واقعیت رو گفتیم .هلوکاست یک دروغ تاریخیه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۵ ۰۸ خرداد ۱۳۹۵
اکثر مردم از ادیان ( یهود و مسیحی و مسلمان و ...) میدانند خداوند به قوم بنی اسرائیل امر کرده بود در روز شنبه ماهی نگیرند اما انها بر خلاف امر خداوند گودالهای کندند و ماهیها را درروز شنبه به این حوضچه ها می فرستادند در روز یکشنبه انها را می‌گرفتند به همین خاطر خداوند انها را به شکل بوزینه مسخ نمود یهودیانی برای حفظ ابرو پول کلانی به داروین دادند تا بگویند انسان از نسل میمون است( و یا خود داروین هم یک یهودی بود) اگر ژن بوزینه ها رابا صهیونیسم مقایسه کنند ژن انها یکی میباشد و ... هلوکاست هم مثل مسخ شدن یهودیان صهیونیسم تحریف شده است .
Germany
ناشناس
۲۱:۴۹ ۰۸ خرداد ۱۳۹۵
صهیونیستها مدعی اند در جنگ دوم جهانی، شش میلیون نفرشان در جنگ توسظ آلمانها کشته شده اند. درحالی که از ایرانی ها در این زمان به دلیل غارت غله و خوراک مردم ایران توسط انگلیسی ها حدود هفتو نیم تا نه میلیون ایرانی در اثر قحطی و جنگ کشته شدند. از روسها حدود 20 میلیون نفر کشته شدند. کل آمار کشته شدگان جنگ دوم جهانی حدود 60 تا 70 میلیون نفر برآورد میشود. این شش میلیون نفری که صهیونیست ها ادعا می کنند کشته شده اند در واقع یهودیان مربوط به کشور های لهستان، مجارستان، رومانی، هلند، روسیه، فرانسه، انگلیس، دانمارک،ایتالیا، یوگسلاوی، بلژیک و حتی یهودیان آلمان و اتریش و چند جای دیگر هستند که در طول جنگ همراه با سایر مردم آن مناطق که درگیر جنگ بودند کشته شدند و ارتش آلمان نمی گشت و سوا نمی کرد که چه کسی یهودیه و چه کسی نیست . جنگ بود و خشک و تر همه با هم میسوخت . چند تا دیوانه مثل هیتلر و چرچیل و روز ولت دنیا رو تا مرز نابودی کامل بردندو جانشینشون هم ترومن هم با بچه کوچک و مرد چاقش در سه روز سیصد هزار نفر از ژاپنی ها رو کشتند. حالا بعد از جنگ اومدند تو فلسطین و شدند اسراییل. تازه حق هم نداری بگی چه کشکی چه هولوکاستی. چه برسد به تحقیق در این مورد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۵ ۰۸ خرداد ۱۳۹۵
اگه ما ارتباطات خود رو با اعراب قطع کنیم خوشبخت میشیم،،،، ببینید چقدر خوبه با عربستان دشمنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۲ ۰۸ خرداد ۱۳۹۵
مردم دنیا کاملا وهابیهای کافر ونجس را شناخته اند و جنایات انان را می بینند اگر پول مفت نفت را نداشتند هیچ کس محل سگ هم به انها نمی گذاشت لعنت خدا بر ال سعود کافر نجس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۱ ۰۸ خرداد ۱۳۹۵
فقط خوی جهان خواری است که انسان نماها را چنان وقیح میکند که واقعیت ها روزانه را انکار کنند. مگر از بدو تاسیس اسرائیل هر روز سر زمینهای فلسطینی ها را غصب نمی شود؟اگر هلوکاست واقعیت دارد چرا تحقیق در باره آن توسط نوکران صیهونیزم جرم تلقی میشود. بفرض وقوع هولوکاست تقصیر فلسطینیها چیست؟ بروند از مرکل و همپا لگیهای او ادعای غرامت کنند.دریغ از یک جو شرف
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۷ ۰۸ خرداد ۱۳۹۵
آقا نگو خنده ام گرفت مگه عربستان ملخ خور وقدیما دخترا رو زنده بگور می کردن تمدن هم داره به به چه تمدنی؟؟؟!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۹ ۰۸ خرداد ۱۳۹۵
تاریخ را نمی شود انکار کرد بلکه می شود تغییر داد و در ان انحراف ایجاد کرد و سو استفاده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۲ ۰۸ خرداد ۱۳۹۵
هولوکاست واقعی کشته شدن هزاران ایرانی توسط انگلیس در جنگ جهانی با به تاراج بردن مواد غذایی ایران بود که باعث شد هزاران نفر از گرسنگی تلف بشن.
هولوکاست واقعی شهید کردن هزاران ایرانی توسط استکبار بود.
هولوکاست واقعی این بود که دارو های خاص رو تحریم کردند و مریض های ما زجر کشیدند اما از طرف دیگر دیگر ماجرا کشتی ، کشتی لوازم آرایشی برای تخریب جامعه فرستادند.
هولوکاست یعنی این . نه دروغ بزرگ غربی ها
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۶ ۰۸ خرداد ۱۳۹۵
هولوکاست هم دروغی مثل دروغ داعش میباشد داعش ادعای حکومت اسلامی دارد و بدترین جنایتها را انام میدهد صهینیسها هم ادعای مظلومیت میکنند ولی بد ترین جنایات بشر را در فلسطینو غزه انجاممید در رابطه با یکی از خوانندهای این ساید کهگفته عربها بادیه نشین هیتن و فرهنگ ندار باید بگویم ایرانیها هم غار نشین و بیابان کرد بودند و تعداد کمی بر سر انها حکومت تشکیل داده بودند برای طعارت ملتهای دیگر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۴ ۰۸ خرداد ۱۳۹۵
عزیزم شما هنوز فرق تمدن و فرهنگ رو نمیدونی؟ تمدن از مدنیت میاد وبه معنی شهر نشینیه.چه ربطی به فرهنگ داره؟گفته شده سعودی ها تمدن نداشتن نه فرهنگ. در حالی که خداییش فرهنگ هم ندارن. بحث سر مقایسه اینه که وقتی چند هزار سال پیش ایرانیها متمدن(شهرنشین) بودند این عربها زیر خیمه زندگی میکردن.نمونه ش این همه بقایای شهرهای باستانی مثل شهر سوخته یا بهترین نمونه ش تمدن جیرفت که چند سالی است کشف شده و ثابت شد که قدیمی ترین تمدن بشریت هست در حالیکه قبل از اون فکر میکردن بین النهرین قدیمیتره. وگرنه بخوایم مثل شما فکر کنیم لابد بشریت اصلا متمدن نبوده چون اجداد همه بشر غار نشین بودن.ضمنا ایرانیها هرگز غارتگر نبودن و اگر بجایی حمله میکردن صرفا جهت کشورکشایی بود نه مثل اعراب برای غارت.یه خورده تاریخ کشور خودتو مطالعه کنی بد نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۶ ۰۸ خرداد ۱۳۹۵
هولوکاست هم دروغی مثل دروغ داعش میباشد داعش ادعای حکومت اسلامی دارد و بدترین جنایتها را انام میدهد صهینیسها هم ادعای مظلومیت میکنند ولی بد ترین جنایات بشر را در فلسطینو غزه انجاممید در رابطه با یکی از خوانندهای این ساید کهگفته عربها بادیه نشین هیتن و فرهنگ ندار باید بگویم ایرانیها هم غار نشین و بیابان کرد بودند و تعداد کمی بر سر انها حکومت تشکیل داده بودند برای طعارت ملتهای دیگر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۲ ۰۸ خرداد ۱۳۹۵
این هولوکاست رو بی خیال. آخر گزارش رو بخونید تمدن اعراب!!!!!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۸ ۰۸ خرداد ۱۳۹۵
ما در کشور خود آزادیم و تابع قوانین و اوهام غربیها نیستیم طرز فکر ،رفتار و فرهنگ ما به خود ما مربوطه و اجازه نخواهیم داد شیاطین برای ما خط فکری و قانون وضع کنند
هولوکاست بزرگترین دروغ تاریخ است مایع تاسف است وزیر امور خارجه کشورمان دعوت شدگان و افراد خاصی را میخواهند در این نمایشگاه شرکت کنند نژادپرست نامیده و به غربیها اطمینان داده مگه وزرای امور خارجه کشورهای غربی حاضر میشن برای یک نمایشگاه که خوشایند به ما نیست کشور ما اطمینان بدهند؟؟ ظریف بجای دیپلمات شدن و رفتن به وزارت خارجه بایدمیرفت تو سیرک و دلقک میشد
مرگ بر ابوموسی اشعری
Germany
ت
۲۳:۴۶ ۰۸ خرداد ۱۳۹۵
کسی که بیشتر عمرشو تو امریکا گذرونده !باید هم به اون ها اطمینان بده !باورکنید روز قیامت از خداشه که با اوباماوهیلاری ونتان جونش محشور بشه !
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۶ ۰۸ خرداد ۱۳۹۵
تمدن اعراب؟!؟!؟!؟! کدام تمدن؟ اعراب از کی متمدن شدند اینها؟
از کی ساختن برج و آپارتمان شده تمدن؟

اینکه در سوریه همسایه های چند صد ساله اشان را می کشند تمدن است یا اینکه در عراق هفته ای یک بازار را با مردم بی گناهش منفجر می کنند تمدن است. اگر ایران نبود که الان سوریه و عراق شده بودند لیبی. حمله عراق به ایران تمدن بود یا حمله عراق به کویت. نکنه حمله شپش های سپر جزیره به بحرین تمدن بود؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۵ ۰۸ خرداد ۱۳۹۵
چه ربطی به ما داره؟؟؟ خود فلسطینیا و اسراییلیا میدونند، با خودشان!
Iran (Islamic Republic of)
ریکا
۱۹:۴۵ ۰۸ خرداد ۱۳۹۵
اگه انسانیم به ما ربط داره .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۵ ۰۸ خرداد ۱۳۹۵
سعودیها خود غاصب حجازند و به زودی نابود می شوند و حجاز به دست مردم اداره خواهد شد سعودیها و هم پالکیهای آنها در امارات و قطر و کویت دزدانی بیش نیستند که به پشتیبانی انگلیس و امریکا در منطقه حاکم شده اند وزوال آنها دیر نیست صاحبان واقعی دین مبین اسلام پیامبر و اهل بیت او هستند که همه مورد احترام شیعیانند و شیعه یعنی پیرو اهل بیت و پیامبر اما آی سعود پیرو کیست ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۱ ۰۸ خرداد ۱۳۹۵
با این کارا فقط روابط بین الملل ما مخدوش میشه وجهان رو علیه خودمون بدبین میکنیم اصلا راست یا دروغ این ادعا به ما چه ربطی داره.به فکر مردم باشید که روز به روز اوضاعشون داره بدتر میشه .خودکشی اعتیاد،فقر و بی بندوباری و بیکاری نداریم لابد و مشکل ما فقط هلوکاسته
Iran (Islamic Republic of)
ریکا
۱۹:۴۴ ۰۸ خرداد ۱۳۹۵
یعنی الآن که یه گروهی (خارج از دولت) اومده یه کار درستی رو داره انجام میده ما جلوش رو بگیریم ....!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۷ ۰۸ خرداد ۱۳۹۵
عزیزم یعنی جنابعالی می فرمایید حقیقت را کتمان کنیم که چهار تا کشور زورگو می خوان روابطشون رو قط کنند به درک که قطع کنند. حدود چهل ساله که قطع کردند به شکر خدا هم وجود داریم و هم اقتدار.از اون گذشته مگر این مشکلات رو که گفتی به فکر باشند والا در تمامی کشورها وجود داره.اگه همه ملت مثل تو فکر کنند و یک حصار بکشند دورشون که کلاه مملکت پس معرکست. اصلا دشمن همین رو میخواد که همه بگن به ما چه. آیا به همین فکر کردی چرا دشمن خط قرمز خودشو اسرائیل می دونه ؟ به خاطر اینکه بیخیال نیست و مثل تو نگفته ای بابا به ما چه که اسرائیل در خطره . و سالانه سه میلیارد دلار به این کشور جعلی کمک می کنه.وقتی دشمن کمک می کنه چرا ما به هم کیشانمان و انسانهای به گناه کمک نکنیم. و اگر می بینی که هنوز نفس میکشیم به خاطر همین دلسوزیهاست. لطفا باز تر فکر کن.
Spain
ناشناس
۱۸:۴۶ ۰۸ خرداد ۱۳۹۵
هولوکاست = خیالی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۰ ۰۸ خرداد ۱۳۹۵
اسراییل با این دروغ بوجود آمده و با این دروغ به جنایتهای خود در جهان ادامه می دهد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۸ ۰۸ خرداد ۱۳۹۵
هولوکاست یکی از هزاران دروغ بزرگ صهیونیزم است، که ایران هرگز آن را نخواهد پذیرفت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۳ ۰۸ خرداد ۱۳۹۵
در جهان اسلام رخدادهای زیادی همچون هولوکاست رخ داده است همچون کشتار مسلمانان الجزایری در مبارزه با فرانسه ، کشتار مردم مظلوم غزه ، ترور هزاران ایرانی و عراقی توسط سازمان منافقین ، حمایت از وهابیت و داعش و ..... از کجا می دانیم آن تعدادی که در واقعه هولوکاست کشته شده اند همه ی آنها یهودی بوده اند ؟ از شما میخواهم که مطالعات بیشتری داشته باشید
Germany
ناشناس
۱۷:۲۸ ۰۸ خرداد ۱۳۹۵
تمدن اعراب؟؟؟؟؟؟؟ مگه سعودی ها و دار و دسته شون تمدن هم داشتن؟اولا تا اونجایی که ما میدونیم اینها همیشه بادیه نشین بودن و زیر خیمه زندگی میکردن.چیزی هم به اسم شهرنشینی و تمدن نداشتن.دوما اون چیزی هم که در سوریه و عراق هست متعلق به تمدن این وحشی ها نیست بلکه متعلق به تمدن چند هزار ساله ایران و بین النهرینه. سوما تخریب آثار تمدن سوریه و عراق بدست تروریستهای دست پرورده سعودی نشون میده که اینها چقدر بفکر این تمدن هستن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۱ ۰۸ خرداد ۱۳۹۵
کسی بدنبال انکار نیست بللکه ما با بزرگ نمایی این حادثه مشکل داریم اگر این حادثه درست است چرا در جهان اجازه تحقیق در این رابطه را به کسی نمی دهند وانگهی با وجود اتفاق این رخداد در المان چرا تاوانش را فلسطینیها باید پس بدهند ومورد تعرض واشغال واقع شوند
Germany
ناشناس
۱۷:۰۶ ۰۸ خرداد ۱۳۹۵
هلوکاست یک دروغ تاریخیه.تمام اسناد و مدارک آن تقلبیه که به دست انگلیس و خود صهیونیستها ساخته شده برای مظلوم نمایی. یه سری تصاویر و فیلمهای مبهم که هیچ چیزی رو اثبات نمیکنه.تا دلتون بخواد میشه از این فیلم ها و تصاویر تقلبی ساخت.
United States of America
ناشناس
۱۶:۵۵ ۰۸ خرداد ۱۳۹۵
هیچ کسی هولوکاستی که صهیونیست ها مدنظرشن هست رو قبول نداره ولی همه ی ملت های دنیا هولوکاست فلسطین رو قبول دارند که حدود 70 سال هست که مردم بی گناه فلسطین توسط صهیونیست ها به خاک و خون کشیده میشن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۹ ۰۸ خرداد ۱۳۹۵
از انکار این اتفاق چه چیزی نصیب ما می شود!؟ چرا ما باید این اتفاق وحشتناک را انکار کنیم؟!
Iran (Islamic Republic of)
جانباز
۱۷:۵۰ ۰۸ خرداد ۱۳۹۵
کدام اتفاق؟؟!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۴ ۰۸ خرداد ۱۳۹۵
اصلا این که هولو کاست بوده یا نه بوده چه تاثیری در مشروعیت اسراییل داره؟
جدا چه ربطی داره؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۰ ۰۸ خرداد ۱۳۹۵
اشتباه مثبت دادم
بر فرض که اتفاق افتاده چرا فلسطینیها و مسلمونا باید تاوانشو بدن؟همون اروپاییها تاوان بدن
آخرین اخبار