تدریس 250 استاد تمام در دانشگاه پیام نور

رییس پژوهشکده آموزش از راه دور دانشگاه پیام نور گفت: این دانشگاه استفاده از روش های حضوری و الکترونیکی را با بهره گیری از 250 استاد تمام در جهت رشد علم و پژوهش انجام می دهد.

بهمن زندی رییس پژوهشکده آموزش از دور دانشگاه پیام نور درگفت و گو با خبرنگار حوزه دانشگاهی  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان ،با اشاره به برگزاری نشست های هم اندیشی اظهار داشت: این داشگاه برای بهتر کردن وضعیت نظام آموزشی و پژوهشی طی یک زمان بندی مشخص با روئسای واحد های استانی جلساتی را ترتیب می دهد تا در مورد مسائل و مشکلات حوزه تحقیق و پژوهش راهکارهایی اتخاذ کند.

وی ادامه داد: دانشگاه پیام نور بیش از 250 استاد تمام و دانشیار و 1200 استادیار در رشته های مختلف دارد که تجربیات گرانبهایی در زمینه آموزش چهره به چهره و حضوری در هر سه مقطع کارشناسی ،کارشناسی ارشد و دکتری دارند .

رییس پژوهشکده آموزش از راه دور دانشگاه پیام نور در خصوص وجود فضاهای آموزشی گفت:  تکیه این دانشگاه بر هزاران کلاس و آزمایشگاه و لابراتوار است و دانشگاه پیام نور  رویکرد آموزش ترکیبی را بهترین روش برای نظام آموزشی دانشگاه می داند.

زندی یاد آور شد: استفاده همزمان از امکانات آموزش الکترونیکی و آموزش حضوری نشان دهنده رشد همه جانبه این دانشگاه بزرگ است.

وی در پایان خاطر نشان کرد:  نحوه تدریس و تحصیل در دانشگاه پیام نور مطابق آیین نامه نظام آموزش ترکیبی است که  از سوی پژوهشکده آموزش از راه دور تدوین و جهت طرح در شورای دانشگاه تقدیم ریاست  دانشگاه می شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار