والیبال انتخابی المپیک – ژاپن

ایران-کانادا؛ دومین گام شاگردان پیرمرد آرژانتینی

تیم ملی والیبال ایران دومین دیدار خود در رقابت‌های انتخابی المپیک را مقابل تیم ملی کانادا برگزار خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت‌های والیبال انتخابی المپیک 2016  ریو، روز نخست خود را پشت سر گذاشت و فردا با برگزاری چهار دیدار وارد روز دوم خود خواهد شد.

تیم ملی والیبال ایران در نخستن دیدار خود آغازی مقتدرانه داشت. بلندقامتان ایران موفق شدند با نمایشی عالی استرالیا را 3 بر یک شکست دهند. 

شاگردان رائول لوزانو در دومین دیدار خود فردا مقابل تیم ملی کانادا به میدان خواهند رفت. 

کانادایی‌ها در اولین دیدار خود ساعتی قبل به مصاف تیم ملی لهستان رفتند و با وجود نمایش خوب در نهایت با نتیجه 3 بر 2 مغلوب شدند.

بازیکنان تیم ملی والیبال کانادا در دیدار مقابل لهستان نشان دادند که نسبت به  استرالیا برنامه‌های سرعتی بیشتری در دستور کار خود دارند. مهاجمین تیم کانادا در نخستین مسابقه خود با اتکا بر حملات سرعتی را به خصوص هنگام اسپک زدن از ناحیه 4  زمین ، امتیازات زیادی را از آن خود کردند. 

به نظر می رسد شاگردان رائول لوزانو کار آسانی پیش رو نداشته باشند با این حال طولانی شدن دیدار اول تیم ملی کانادا و نبرد سنگینی که با لهستان برگزار کردند قطعا به خستگی بازیکنان منجر شده است و می‌تواند یک پوئن مثبت برای تیم ملی ایران محسوب شود.

رقابت‌های والیبال انتخابی المپیک 2016 ریو از هشتم خرداد ماه به میزبانی کشور ژاپن آغاز شده است و تا شانزدهم خرداد ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۲۱:۰۰ ۰۸ خرداد ۱۳۹۵
سه بر صفر شکست دادن
Iran (Islamic Republic of)
یه نفر
۱۱:۱۸ ۰۹ خرداد ۱۳۹۵
3بر 0؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
آخرین اخبار