بوشهر؛

آتش سوزی در ورودی گناوه + تصاویر

آتش سوزی دکه‌های میدان ورودی بندر گناوه سه مصدوم برجای گذاشت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، بعدازظهر امروز یکی از دکه‌های میدان بسیج شهر گناوه دچار آتش سوزی شد و به علت وزش باد به سرعت به دکه‌های کناری سرایت کرد.

آتش سوزی در ورودی گناوه + تصاویر

به گفته مسوول ایستگاه شماره 2 آتش نشانی گناوه ساعت 14 و 49 دقیقه گزارش آتش سوزی به ما داده شد که پس از شش دقیقه به محل حادثه رسیدیم و در مدت 10 دقیقه آتش را مهار کردیم.

حسین بهروزی علت حادثه را نشتی سیلندر گاز یکی از دکه‌ها و سپس ترکیدن آن عنوان کرد و افزود: با توجه به این که سقف و بدنه دکه‌ها پی وی سی بوده و باد هم می‌وزید، به سرعت دکه‌های کناری آسیب دیدند.

وی با اشاره به مصدوم شدن سه نفر بر اثر این حادثه، ادامه داد: دو نفر 35 درصد و یک نفر بالای 65 درصد دچار سوختگی شدند که همگی به بیمارستان سوانح و سوختگی گناوه انتقال یافتند.

آتش سوزی در ورودی گناوه + تصاویر

بهروزی با اشاره به این که در این حادثه پنج دکه کامل سوخت، اضافه کرد: مهار سریع آتش باعث شد از گسترش آن به سایر دکه‌ها و آتش گرفتن سیلندرهای گاز موجود در آنها جلوگیری شود.

وی گفت: هفت نیروی آتش نشانی گناوه با دو دستگاه خودرو و دو نیروی حفاظت و ایمنی اداره بندر ودریانوردی این شهرستان با یک دستگاه خودرو در خاموش کردن آتش مشارکت داشتند. 

گناوه از شهرهای تجاری و گردشگرپذیر کشور در شمال استان بوشهر قرار دارد.

انتهای پیام/ز
برچسب ها: بوشهر ، آتش سوزی ، گناوه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.