سرپرست راه‌آهن:

بهترین تصمیم را برای مهرداد محمدی می گیریم

امیدوارم بتوانیم بهترین تصمیم را برای مهرداد بگیریم تا بتواند در مسیر پیشرفت حرکت کند.

سعید رمضانی سرپرست باشگاه راه‌آهن یزدان در گفتگو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،در خصوص استعفاء رضا صادق پور مدیر عامل سابق لوکوموتیو رانان گفت: این مسئله بین مدیر عامل و مالک باشگاه بوده البته همانطور که مشخص بود مالک باشگاه با این استعفاء موافق نبود، اما در نهایت به آن پاسخ مثبت داد، حال باید تا تشکیل جلسات هیئت مدیره منتظر ماند تا تصمیمات لازم در خصوص باشگاه گرفته شود.


رمضانی در خصوص وضعیت بازیکنان که قراردادشان با راه‌آهن به پایان رسیده افزود: وضعیت بازیکنان هم به جلسه هیئت مدیره بستگی دارد تا بودجه تعیین شود و صحبت‌های لازم انجام شود. البته وضعیت مهرداد محمدی متفاوت است، او یک سری پیشنهادات از تیم‌های مختلف داشته است اما ما میخواهیم بهترین تصمیم را برای او بگیریم.

 

سرپرست راه‌آهن در پاسخ به این سوال که آیا محمدی پیشنهاد خارجی هم دارد بیان کرد: بله من هم شنیده ام و امیدوارم بتوانیم بهترین تصمیم را برای مهرداد بگیریم تا بتواند در مسیر پیشرفت حرکت کند

 
وی در پایان در خصوص قطع همکاری با سرمربی یونانی لوکوموتیو رانان و تیم های پایه راه‌آهن گفت: باشگاه بعد از بررسی شرایط و جمع بندی به این نتیجه رسید که دیگر با توپالیدیس همکاری نکند و در آینده نزدیک سرمربی تیم انتخاب میشود.

 
باشگاه راه آهن و مالک باشگاه نیز دیدگاه خود نسبت به تیم های پایه را تغییر نمی‌دهند و در این حوزه سرمایه گذاری های مثبتی انجام خواهد داشت تا بتوانیم عملکرد خوبی در فوتبال پایه داشته باشیم.


انتهای پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار