مظلومی: ذوب‌آهن به دنبال بهانه جویی نباشد

سرمربی تیم استقلال: با توجه به اینکه فینال جام حذفی 16 روز بعد از پایان لیگ انجام می‌شود شرایط برای ما اصلا عادلانه نیست.

مظلومی: ذوب‌آهن به دنبال بهانه جویی نباشدبه گزارش خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، پرویز مظلومی سرمربی استقلال تهران در کنفرانس مطبوعاتی قبل از دیدار پایانی جام حذفی بیان کرد: جا دارد یادی بکنیم از شهدای 8 سال دفاع مقدس و شهر مقدس و همچنین پیروزی تیم ملی والیبال کشورمان را در مسابقات مقدماتی المپیک تبریک می‌گوییم و امیدواریم سهمیه المپیک را کسب کنند.

مظلومی در ادامه در خصوص شرایط بازی افزود: در هر صورت بعد از 16 روز از پایان مسابقات لیگ برتر این بازی انجام می‌شود و تیم‌های رغیب ما در حال یارگیری و آماده شدن برای فصل بعد هستند و تیم ما باید به فکر دیدار پایانی جام حذفی باشد و نکته تأسف ‌برانگیز آنجاست که آن‌ها طلبکار هستند به نظر بنده این مسابقه باید در شرایط مساوی انجام شود اما تیم ما 16 روز از مسابقات دور بوده و در شرایط بازی نیست اما تیم آن‌ها درگیر مسابقات آسیایی بوده و آن ها آماده‌تر از ما هستند و اگر کسایی هم باید طلبکار باشد آن ما هستیم نه آن‌ها البته ما برای سازمان لیگ و فدراسیون احترام قائل هستمی و امیدواریم بتوانیم با کمک هواداران و خواست خدا قهرمانی را به دست آوریم.

ذوب‌آهن هم تیم بسیار خوبی است و آن‌ها کادر فنی بسیار خوبی دارند، دراین دیدار خسرو حیدری و سجاد شهبال‌زاده محروم هستند اما بقیه بازیکنان استقلال به این دیدار می‌رسند، جا دارد تشکر کنم از دکتر نوروزی و کادر پزشکی باشگاه استقلال ما آماده بازی هستیم اما شرایط برای ما آماده نیست اما علاقه داشتیم تمامی ذوب‌آهنی ها به این دیدار برسند اما خب این‌گونه نشد به هر حال تیم آن‌ها درگیر مسابقات آسیایی بود و سازمان لیگ مجبور شدکه بازی را به عقب بیاندازد.

مظلومی در پاسخ به این سوال که اگر بازی در تاریخ مقرر برگزار می‌شد شرایط چگونه بود گفت: ما خدا را شکر می‌کنیم که ذوب‌آهن توانست به مرحله بالاتر صعود کند اما اگر بازی در همان سوم خرداد برگزار می‌شد برای ما بهتر بود حال دیگر نمی‌توا کاری کرد اما اگر فینال جام حذفی قبل پایان لیگ یا بلافاصله بعد از پایان لیگ انجام شود خیلی شرایط مساعدتر است ما برخی از بازیکنانمان به دلایل مختلف دچار بی‌انگیزگی شدند و ما مجبوریم با زحمت فراوان آن را به شرایط بازی برگردانیم.



انتهای پیام/ 

برچسب ها: استقلال ، فینال ، جام حذفی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۱ ۰۹ خرداد ۱۳۹۵
رغیبببببببببببببببببب؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۱ ۰۹ خرداد ۱۳۹۵
اینکه خودش دنبال بهانه ست! گفته:
ما برخی از بازیکنانمان به دلایل مختلف دچار بی‌انگیزگی شدند و ما مجبوریم با زحمت فراوان آن را به شرایط بازی برگردانیم.
رحمتی هم که محروم بود، اجازه دادن توی این بازی حضور داشته باشه! همه دارن به استقلال کمک میکنن. اما ان شاء الله جام به ذوب آهن میرسه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۸ ۰۹ خرداد ۱۳۹۵
رغیب؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
آخرین اخبار