قم؛

بازگشایی مسیر جدید تردد به بهشت معصومه(س)

مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری قم از بازگشایی مسیر جدید تردد به بهشت معصومه(س) از اتوبان قم - تهران خبر داد.

بازگشایی مسیر جدید تردد به بهشت معصومه(س)
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، عبدالحمید وکیلی با اشاره به طرح توسعه سازمان بهشت معصومه(س) برای تقویت امکانات و بهبود زیرساخت‌های آن اظهار کرد: بهسازی و تکمیل راه‌های دسترسی به بهشت معصومه(س) یکی از بخش‌های طرح توسعه است که پروژه‌های مختلفی در قالب آن تعریف شده است.
 
وی با اشاره به بازگشایی مسیر جدید ورود و خروج از سازمان بهشت معصومه از اتوبان قم - تهران تصریح کرد: این پروژه نیز در راستای اجرای طرح توسعه بهشت معصومه(س) بوده که به بلوار اصلی طرح متصل می‌شود.
 
مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری قم با اشاره به جزئیات پروژه مسیر جدید ورود و خروج از بهشت معصومه، گفت: با توجه به اینکه ورودی قدیمی بهشت معصومه از اتوبان قم - تهران مشکلات ترافیکی متعددی داشت با هماهنگی و تصویب شورای ترافیک استان و تایید اداره کل راه و شهرسازی اقدام به اجرای مسیر جدید شد.
 
وی با بیان اینکه این مسیر 500 متر نزدیکتر به عوارضی قم - تهران است، افزود: این پروژه با اعتباری بالغ بر 2.5 میلیارد ریال و به طول هزار و 400 متر اجرا شده است که علاوه بر رفع مشکلات ترافیکی، روند تردد مردم تسهیل خواهد شد.
 
وکیلی با اشاره به نصب علائم ترافیکی مسیر جدید و آماده سازی برای استفاده مردم، خاطرنشان کرد: ورودی قدیمی بهشت معصومه مسدود شده و دیگر امکان تردد از آن وجود ندارد.
 
انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار